Maxima - Preču piegāde / E- Maxima
Nezinu, vai citiem ir līdzīgi, bet vismaz mums e-maxima KATRU reizi kādu no precēm neatved. Vairs nesūtīsim, apnicis katru reizi vilties. Cilvēki, ja esat ar dzelzs nerviem, sūtiet preci tur, ja neesat, neiedzīvojieties sirmos matos, sadarbojoties ar šo kantori, kas absolūti nemaz nav ieinteresēts kārtīgi apkalpot klientus.
Комментарии (9)
Esmu pasūtījis septiņas reizes, vienmēr ir bijušas visas preces, vienā reizē pat vairāk ne kā bijām pasūtījuši, bet kuram tad negribās saņemt kaut ko bez maksas.
Par E-Maximu neko sliktu nevaru pateikt, preces atved paredzētajā laikā, ja kas mainās, tad piezvana. Ir gadījies ka kāda ola ieplīsusi, taču visas preces vienmēr ir vietā, tā ka vairs pat nepārskatu pavadzīmi, lai šoferim nebūtu jātērē laiks.
Es pasūtīju uz 27.01.2018 pasūtījumu, kurā bija jābūt tortei. Visu atveda, bet torti nē! Uzrakstīja e-pastā 1 stundu pirms piegādes laika, ka to neatvedīs! Protams, ka dzimšanas dienā nesēdēju pie datora un neizlasīju e-pastu. Esmu ļoti vīlusies! Svētki ir pa galam! Šiem e maximas pakalpojumiem nevar uzticēties!
Man arī jau 2 reizes pēc kārtas kautko neatved [slēpt]@
Arí man nacás vilties. 2 reizes pasūtīju , pirmoreiz šoferis attapās pec 10 min un atveda trūkstošo saldējumu . Otro reizi neatveda veselu iepakojumu - 6 pudeles Borjomi - 9 eiro kopsummā. Paļāvos uz to , ka atvedīs , jo tel.nr. nav minets pavadzīme, lai pati pazvanītu šoferim, tad rakstīju epastu uz ofisu , uz ko saņēmu atbildi , ka vajadzējis pārbaudīt sõfera klatbūtnē. Turpmak, ja pasūtīšu ,tad tā arī darīšu. Katru oliņu no bretes izcelsu un pārskaitīšu , varbūt tad sāks ofiss domāt par pieklājīgu attieksmi pret klientu!
Sūtu preces no e-maximas jau gadus trīs, regulāri, katru mēnesi. Gadās viņiem visādi, bet naudiņu par neatvestām precēm vienmēr atgriež bez liekas stīvēšanās. Vienmēr atbild uz e-pastiem un arī ofisā laipni meklē risinājumu ja rodas kādas problēmas. Kopumā esmu apmierināta.
Es biju nopircis maksima stikla pudele pienu bet pec pudeles krisanas man piens izlija tatad gribu sudzet maximu tiesa ka loti vaja pudele
90% gadījumu kādas preces iztrūkst, bieži vien 3-4 preces.
Es pasūtīju pirmo reizi e maximā uz 27.01.2018 pasūtījumu, kurā bija jābūt tortei un vēl pie reizes dažus produktus. Visu atveda, bet pašu galveno, torti nē! Uzrakstīja e-pastā 1 stundu pirms piegādes laika, ka to neatvedīs, jo neesot veikalā! Kautgan kā viņa nevar būt, ja torte ir viņu pašceptā Mascorpone. Protams, ka dzimšanas dienā nesēdēju pie datora un neizlasīju e-pastu. Esmu ļoti vīlusies! Varēja vismaz piezvanīt un pabrīdināt, ka nebūs vai piedāvāt kādu citu torti. Svētki ir pa galam! Šiem e maximas pakalpojumiem nevar uzticēties! Vienīgais prieks, ka naudu atgrieza pēc 4 dienām!