Maxima - Prece, pārdevēji
Olaines jaunā Maxima! Nekad man šie veikali nav patikuši un laikam ne velti!
Pasakiet, kad es šajā maximā varēšu nopirkt pienu ar labu termiņu, kas nav esošās dienas un ir ilgāks par nākamo dienu! Runa nav tikai oar pienu, uzsveru populārāko! Laikam šeit nevienam nav skaidrs, ka tādas preces zālē izlikt nedrīkst! Vai Jums nav bail no pārbaudēm? Man būtu! Bet nu kas tad vadībai, paši smaida un saka, lai zvana uz bez tabu, ja kaut kas nepatīk! :D vot attieksme, viss pie d..., to arī var redzēt pēc izliktās produkcijas.
Un kam Jums piecas kases, ja labākajā gadījumā strādā 2? Es vakar 40min stāvēju rindā! Pie tam, esmu grūtniece, domājat ir viegli ik vienam stāvēt tik ilgi? Plus to pārdevēju attieksme nu ir pretīga, tās "aizskartās" sejas par tām rindām, it kā mēs būtu vainīgi! Vajag tad iet uz normālu darba vietu, lai klientiem nav viss jāpacieš.
Un, pie reizes, vakar nostāvu tās 40min, novērsos uz brīdi pētot produkciju pie kases, kad pārdevēja pie cita klienta pieskaita manu preci, jā, neizsekoju līdzi, bet arī pārdevējai jāseko tam, ko iesit. Labi, it kā nekas traks. Bet tad sākās.. abi ar otru klientu sakam, lai anulē, kā jau parasti to dara šādās situācijās un viss ok. Bet nē, pārdevēja pasaka, ka ir par vēlu, nav iespējams! Rindā visi sāka rupji lamāties, ka klienti nav stulbi, lai aizver muti un anulē! Jā, rupji, bet cilvēks nesaprot, plus visi nostāvējušies rindā.. pārdevēja vienalga atsakās darīt to un man pasaka, lai ar otru klientu pati norēķinos.. smiekli sanāca. Pilnīga stulbene, goda vārds, jo nesaprot, ka klients nemaksās kamēr neanulēs manus produktus.. sen jau būtu to izdarījusi.. visi būtu laimīgi un rinda turpinātu iet uz priekšu.
Visa rinda bubina un saka, lai sauc vadību vai lai tinās prom un sauc kādu citu kasieri.. bet nu neko, otra pārdevēja pieskrien un labo situāciju un arī kad pagājušas teju 20min! Atlaist to sūdu vaboli, kam tāda vajadzīga, ja neko nemāk un kā tādu var pie kases laist, jo ar viņu vienmēr kādam kādas problēmas!
Un tad vēl, kam jums pie gaļas, salātu un kūciņu stende tik daudz darbinieku, ja tur jāstāv 15min, lai sagaidītu apkalpošanu. Puse strādnieku ap stūri smēķē ārā un otra puse tur pat aiz letes it kā tēlo aizņemtās, kaut ko dara, bet uz klientiem nereağē līdz neuzbļauj vai nepasaki kādu stingrāku vārdu!
Jā.. un man agrāk likās, ka klienti ir pirmajā vietā.. bet nu kur tad maximā, smiekli nāk. Bet ko gan var sagaidīt, ja pati vadība tāda..
Добавить комментарий