Maxima - Neuzmanība.
Iegādājos nocenotu preci,taču aprēķināja pilnu cenu.Neatgriezos,jo jutos neērti skaidroties 0.65 eiro dēļ.Esmu jau vairākas reizes gājusi skaidroties.Esmu ļoti neapmierināta!Apkalpoja kasiere ar nr. 94 3.Domāju,ka šādas neuzmanības dēļ ir cietuši vairāki cilvēki.
Комментарии (8)
Tātad atgriezties spēka nebija, bet ied*rst internetā par 300 eiro saņemošu cilvēku, gan nebija nedz nērti, nedz arī spēks pietrūka?!??
Domā,ka man tagad vajadzētu justies vainīgai?
un kā Tu jūties? Lepna? : )
F**ing macka kurai nebija spēka aizvilt kājas līdz kasei vēlreiz, bet bija spēka šeit iedrist. Tādus vajadzētu pakāst, bet žēl , ka esam demokrātijā ar tās likumiem.
Pārdevēja, protams, skenējot preci bija aizsegusi monitoru, lai nebūtu iespējas redzēt cenu un tādā veidā piepelnās uz bXXX rēķina. Par to, ka iepirkšanās ir divu pušu darījums, tāda b ar 234 numuru piemirst.
Ko Tu murgo. Pārdevēja paņem preci ar nepareizo pusi un noskanē un neiesit atlaides kodu, jo neredz to. Viņa tur sēž fking 12 stundas, aukstumā par minimālo algu.
Ja ir tāda problēma (man arī gadījies) - vajag aiziet un atgādināt, lai pārskanē un atdod naudu, nevis te internetā nīdēt.
Kā @romax Tāvā prātā "pārdevēja piepelnās"? Tjip viņa to preci pa kluso izsit un izņem naudu no kases?? Tas principā ir krimināllpārkāpums - zādzība - par kuru dažas krimināllietas jau ir ierosinātas.
Vispār jau, uzbrauciens bija domāts ezliashkub. Kāda nozīme, cik tā pārdevēja sēž un kādā temperatūrā, ir viņas un Maxima savstarpējās darīšanas, par atlaidi pilnībā piekrītu, jo ja nesaproti ironiju, tad pārdevējai pie kājas - ir atlaide vai nē, viņa no tā neko nevar sev kabatā ielikt. Toties pircējiem jāseko līdzi, ko sit kasē, tāpēc taču par kases monitors ir! Un ja kāds/a "cietušais" nespēj pārbaudīt pats savu pirkumu, tad lai maksā.
"Ja ir iespēja pārprast - kāds to pārpratīs!" - šajā gadījumā tas biju es! : )