Maxima - Nelaipna komunikācija
12.07.2022 ap plkst. 21: 20 braucām uz Daugas (Ogre, Rīgas iela 23) depozīta punktu, lai nodotu taru. Uz durvīm darba laiks norādīts līdz plkst. 22: 00, bet viss tumšs, durvis ciet un nekādu paziņojumu par darba laika izmaiņām.
Ņemot vērā, ka mašīnā jau piekrāmēts pilns bagāžnieks ar tukšo taru, mēģinām braukt uz Ogres, vidus prospekta 1 maximu, lai realizētu savu mērķi, atbrīvoties no iekrātajām pudelēm. Piebraucam pie vidus prospekta maximas, pamanām, ka no depozīta punkta uz veikala pusi dodas darbiniece, bet redzot, ka esam piebraukuši, kundze apstājās un gaida. Vīrs izkāpj no mašīnas un vaicā: ”vai jūs jau esat slēgti, darba laiks rakstīts līdz 22: 00? ” uz ko kundze atbildēja: ”tu zini, cik man dafiga darba ir? Nerādi nemaz man uz to darba laiku…” vīrs apstulbis, lūdz, lai kundze pārstāj kliegt uz viņa, taču pretī saņēma (joprojām paceltā balsī) : ”es nekliedzu! Tev bija visa diena, lai atbrauktu nodotu savu taru…” ejot atpakaļ uz depozīta punktu, turpināja nelaipni komunicēt.
Mana stāsta morāle: arī mēs esam strādājoši cilvēki. Atbraucām darba dienas vakarā, kolīdz varējām, iekļaujoties jūsu norādītajā darba laikā. Priecājos, ka kundze atgriezās un taru izdevās nodot, bet esmu ļoti sarūgtināta par šo komunikācijas veidu. Un šis nav stāsts no sadaļas “attieksme rada attieksmi”, neesam uz konfliktiem vērsti cilvēki, saruna tika uzsākta laipni, diemžēl to nevaram teikt par jūsu darbinieci.
Vēlu jums atrast risinājumu, saistībā ar šiem depozīta punktiem, lai šādas situācijas vairāk neatkārtotos.
P. S. Darbiniece, kas pēc tam apkalpoja mūs jūsu veikalā pie kases gan bija ļoti jauka un laipna. :)
Ar cieņu - d
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Ar darbiniekiem tiks veiktas pārrunas un atgādināti viņu tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Комментарии (5)
Cikos piebraucāt? Jebkurā gadijumā pieļauju, ka darbinieki paši nelaimīgi ar šito taramāta vākšana būšanu.
Pie Vidus prospekta Maximas bijām ap plkst. 21:30
Es ticu, ka darbiniekiem liek klāt papildus pienākumus, bet algas nevienam neceļ, bet tad varbūt ir jādomā par citādiem darba laikiem šajos punktos, vai arī darbinieks, kas konkrētā dienā strādā tur, nav jānoslogo ar citiem darba pienākumiem.
Lai nu kā, vēlos, lai šis jautājums tiek risināts, lai gan darbinieki, gan klienti būtu apmierināti. Un no darbinieku puses lūdzu tikai pieklājīgu komunikāciju.
Samazinājumi, strādā par vairākiem, ne savā nodaļā. Tagad vel pa virsu uzkrauj smirdīgu pudeļu vākšanu, plus pa visu dienu kāda saujiņa neadekvātu indivīdu, kā nepalikt raustītam, sirmam un nenoķert diagnozi dienas galā.
Protams neataisno runas leksiku, bet te ir rezultāts un tā nav viena vai dažas dienas, bet ikdiena.
Ļoti silti iesaku Maximas( un visu citu veikalu, kuros ir taromāti) vadībai parūpēties par saviem darbiniekiem un pārskatīt noslogotību.
Esmu kādas firmas aģents, diendienā un biežāk tieši pa vakariem(strādāju 2 darbos) braukāju pa veikaliem un redzu to ārprātu kas notiek taromātos. Pirmkārt, viņi ļoti ātri pildās, lielākajā daļā veikalu nav pieņemts neviens darbinieks, kas apkalpotu taromātu. Pienākumi tiek uzkrauti esošajiem darbiniekiem. Pīkst( apstājas) viņi regulāri, stundas laikā 4-5 reizes jāiet novērst problēmu. Mīļā Maxima vadība, jūs taču vēlaties, lai klienti ir apmierināti? Varbūt pienācis laiks parūpēties par to, lai jūsu darbinieki ar prieku pildītu savus pienākumus, nevis skrietu no kases uz taromātu, lai novērstu problēmu.
Vakaros mazajos veikalos paliek strādāt 2 kasieri, nav pat apsardze. Kad pīkst taromāts, veikalā paliek viens vienīgs kasieris viens pats! Rindas, skandāli, iereibuši pircēji. Kāpēc kasierim tas viss jāpacieš? Piedodiet par tām kapeikām, ko MAXIMA atsviež, neviens nav pelnījis vēl klausīties pircēju pazemojumus. Kamēr novērš problēmu, kasē nav darbinieka, veidojas rindas, pircēji neapmierināti, jo jāstāv rindā. Dusmas tiek izgāztas uz to pašu cilvēku, kas atskrien atpakaļ no taromāta. Kāpēc darbiniekiem jācieš pazemojumi tikai tāpēc vien, ka veikals vēlas ietaupīt?Kad beigsies tas ārprāts? Jau tā šķiet, ka šajā veikalu tīklā ir palikuši strādāt pacietīgākie, bet iespējams drīz arī viņi neizturēs un aizies.
Pēc kāda principa tiek izlemts kur pieņemt un kur nepieņemt darbinieku taromātā?
Jūs ar savu ekonomiju zaudēsiet klientus un darbiniekus. Nu nedrīkst visu laiku pielikt jaunus pienākumus jau tā neizdarāmajiem darbiem. Darba laiks saglabājas, bet pienākumi palielinās. Tās ir rūpes par darbiniekiem?
Pircēji protams nezin kāda situācija ir īstenībā un protams viņi nesaprot, kāpēc dažreiz 21.55 taromāts jau ir slēgts. Bet situācija ir šāda- veikalā uz vietas vakarā ir 1 kasieris un galvenais kasieris. Kamēr kasieris sēž kasē, kādam ir jāsakopj un jāizslēdz gan taromāts, gan jāpavada pēdējie pircēji veikala, gan jāseko, lai pēc 22.00 neietu iekšā jauni pircēji, jo kā jau minēju, nav pat apsardze. Kā to izdarīt vienam cilvēkam?
Protams šī situācija nedod tiesības darbiniekam būt nelaipnam pret pircēju. Bet... tīri cilvēcīgi es varu saprast to izmisumu, kāds ir tad , kad tam nabaga kasierim jābūt vairākās vietās vienlaicīgi.