www.sudzibas.lv MAXIMA Nelaipna apkalpošana

Maxima - Nelaipna apkalpošana

Vakar 06.11.22 ap Pulkstens 15: 00 akropole Maxima pašapkalpošanās kasēs bija ļoti nelaipna pārdevēja īsiem rozīgiem matiem. Biju nolēmusi iegādāties dekoru kura atlaides Cena bija 0,79. Kasē izsitot redzu, ka Cena ir 4,99 un atlaides nav. Piegāju pie pārdevējas, palūdzu apskatīties preci, ja nav atlaides tad teicu, ka neņemšu tomēr. Uz ko pārdevēja uzreiz nelaipni teica " tāda atlaide nekad nevarētu būt, pamēģiniet pastrādāt veikalā". Biju godīgi sakot šokā par tādu attieksmi, jo pieklājīgi pajautāju palīdzību noņemt preci, ja nav atlaides uz ko saņēmu neapmierinošu, nelaipnu un nepieklājīgu atbildi. Par cenu zīmēm runājot, nav pirmā reize kad šādi maldina cilvēkus. Nesen bija gadījums, ka paņēmu preci ar atlaidi, bet pie kases man Saka, ka šādas atlaides nemaz nav. Pieejot pie plaukta un apskatoties sīkiem cipariem uz cenu zīmes datumu, konstatēju, ka atlaide beigusies vairāk kā 2 nedēļas atpakaļ.

07.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от uznemums Maxima Latvija Ответ от представителя 08.11.2022

Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Ar atbildīgo darbinieku tiks veiktas pārrunas un atgādināti viņa tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām, kuras mums jāuzlabo.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы