Maxima - Neieinteresētība pret klienta jautājumiem
Akcijas prece saldētavā nav,taču cenu zīme stāv.Neatrodot nevienu darbinieku pa visu veikalu,devos pie kases,kur strādāja gados ļoti jauna meitene.Uz lūgumu palīdzēt noskaidrot vai prece varbūt ir noliktavā,manāmi samulsa,paklusēja un teica,ka šīs preces atlikumā neesot.Pajautāju vai tiešām tieši šo preču atlikumu šodien pārbaudījusi un tieši viņa,kasiere.Uz ko saņēmu apstiprinošu atbildi.Tanī brīdī no nekurienes parādījās bijusī veikala vadītāja Jūlija,un,izliekoties,ka neko neredz un nedzird,nepacēlusi acis apsēdās pie pašapkalpošanās kasēm.Sarunu neturpināju.Tā arī veikalā nevienu nesastapu vēl minūtes 10.Nav pirmā reize,kad saldētā produkcija vienkārši nav papildināta,tādēļ arī bija šis jautājums,taču tā vietā,lai pasauktu kādu atbildīgo,izdomāja ātrus melus un turpināja savstarpēji klačoties.Šinī veikalā ir ļoti briesmīga attieksme pret klientiem,vienmēr visi burkšķ.Preces plauktos arī parādās tad,kad akcijas jau beigušās,nepārspīlēju-ir bijis,ka cenu zīmes nostāv pie tukšiem plauktiem visu nedēļu.Laikam sen reģionālie direktori nav apmeklējuši šo iestādi.
Комментарии (3)
Tā taču sena klasika visos lielo tīklu veikalos. Tikko akcija beigsies, plaukti būs pilni.
Varbūt tuvāk Rīgai un Rīgā neiespringst,taču citur vienmēr ir viens likums-avīzes precei jābūt.
Konkrētā prece gan nebija avīzē,tieši tāpēc apšaubu kasieres pārliecinošo atbildi..