www.sudzibas.lv MAXIMA Neatbilstošs klientu apkalpošanas serviss

Maxima - Neatbilstošs klientu apkalpošanas serviss

Labdien, vēlos informēt par negatīvu notikumu, kuru man nācās pārdzīvot veikalā Maxima Rīgā, Pededzes ielā 1, Mārupē, kur es biju iepirkties 2023.gada 4.martā. Šajā veikalā es iepērkos jau sen. Tomēr 4.martā, norēķinoties pie kases, es konstatēju, ka vienai precei pie kases ir izsista cita cena, nekā bija norādīta uz stenda. Par ko es informēju kasieri. Kasiere pateica, ka šo preci tādā gadījumā noņems vispār. Es pateicu, ka es vēlos nopirkt šo preci. Uz ko kasiere man pateica, ka viņai nav laika, viņai ir rinda ar cilvēkiem. Es atkārtoti norādīju, ka preci vēlos pirkt, turklāt preces cena ir uz stenda ir norādīta 1.19 EUR ar atlaidi (bez atlaides – 1.35 EUR), bet man uz čeka izsita 1.62 EUR. Uz ko kasiere man pateica: “Atšujies!”, nometot preci sev aiz muguras uz citas kases lenti. Kāds pamatojums ir tam, ka, mani nebrīdinot, cena pie kases tika mainīta?
Man ir jautājums: vai tas ir uzņēmuma klientu apkalpošanas serviss – ātri un kvalitatīvi apkalpot klientus vai tā ir konkrēta cilvēka nejēdzība? Kādēļ man nākas brīvdienās pārdzīvot negatīvus brīžus un cīnīties par savām pamattiesībām – brīvi iepirkties veikalā? Kāds pamatojums ir tam, ka citi cilvēki rindā ir klienti, kuri ir jāapkalpo, bet mana gadījuma atrisinājums ir “Atšujies”?
Čeks un bilde ar preci (viens skābētu kāpostu iepakojums), ko vēlējos nopirkt, ir pielikumā.
Ikdienā cilvēkiem ir citas nopietnākas problēmas, tādēļ es nevēlos, lai konkrēta kasiere tiktu sodīta. Taču es aicinu ļaut man īstenot manas pamattiesības brīvi iepirkties veikalā kā jebkuram šīs valsts iedzīvotājam.

06.03.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от uznemums Maxima Latvija Ответ от представителя 07.03.2023

Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Ar atbildīgo darbinieku tiks veiktas pārrunas un atgādināti viņa tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
Izskatot konkrēto gadījumu redzam, ka cena čekā ir pareiza, jo Jums ir nopirkti "skābēti kāposti ar ķimenēm" savukārt akcijas cena ir produktam "skābēti kāposti ar burkāniem".
Vēlamies informēt, ja esat konstatējuši neatbilstību Jūsu iegādātajai precei, Jums vienmēr ir tiesības vērsties veikalā ar preci un pirkuma čeku, lai risinātu problēmsituāciju.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām, kuras mums jānovērš.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda

Комментарии (9)

Arkukušjans 06.03.2023

Nu gan lašara...nebija slinkums ņemties un vēl te memuāru drukāt...Pie kases tādas lietas nerisina, samaksā par pārējo un tad ej uz informāciju un skaidrojies...

I Ita. 06.03.2023

Liels paldies par brīdinājumu.Ar šo kompāniju ir ļoti jābūt uzmanīgam.Un ja esi ar viņiem parakstījis kādu papīru tas ir kā cilpa kakla vismaz uz 24mēnešiem.Bet nesatraucaties.Palasiet punktu kur aprakstīts kā varesiet bez soda naudas ateikties no šī pakalpojuma!

Pacco_al 06.03.2023

Laikam komentrāra rakstītājs vispār nav sparatis par ko ir stāsts un to rakstījis ar Google transliter palīdzību. Kādi 24 mēneši?

Z zuze91 06.03.2023

moš tomēr vajag paskatīties un paņemt pareizo produktu, nevis vainot personālu, ka lasīt neproti...
Akcijā skābētie kābosti ar burkāniem (kas izskatās beigušies), un pats paķēris kaut ko kas pagādās jeb skābētos kāpostus ar ķimenēm, kā pats savā čekā var izlasīt...

S sannas 06.03.2023

Sufxibas autor! Jūs gājātatpakaļ veikalā bildēt cenu? Tātad vismaz 2x skatījāties uz cenu. Uz cenas rakstīts kāposti ar burkāniem! Jūs paņēmāt kāpostus ar ķimenēm!
Un kas tas par apgalvojumu, ka kasē izsita nepareizu cenu? Nepareizu cenu jums var "izsist" ciema veikalā, nevis veikalā, kur preces tiek skanētas un cena iet automātiski no sistēmas. Kasieris nevar "izsist " cenu, kāda viņam ienāk prātā.
Vajag skatīties ko pērk un ko bildē.

R RXX 06.03.2023

PAMATTIESĪBAS! 😂😂

U Uldis 04 07.03.2023

Redzēju doto situāciju, jā piekrītu ka Maksimā cenas diezgan bieži nesakrīt ar to kas ir kases datos, bet dotajā momentā dāmīte ar neadekvātu niknumu uzklupa kasierei, kura nebūt nav vainīga par cenu zīmju izvietošanu, skandāls bija tāds ka pat viņas vīrs vai draugs vilka nost no kases, kasierei pēc tam rokas trīcēja un starp citu viena no jaukākajām sievietēm šajā veikalā. Cilvēki kas stāvēja rindā pēc tam mierināja viņu jo šī emocionāli psihiskā būtne nesaprata ko nozīmē komunikācija un strīdīga jautājuma risināšana, bet sāka psiholoģiski un psihopātisku teroru pret cilvēku kurš viņai neko nebija nodarījis

V Viktorija_999 07.03.2023

Kaut vai tomati vai burkāni tur būtu, kasierei bija pienākums risināt- teikt, lai persona dodas ar šo preci uz Info kasi, kas šajā momentā bija tukša! Piedāvāju šo jauko un emocionāli kāsieri paaugstināt līdz veikala vadītājai, lai tur profesionāli atšūt klientus - ATŠUJIES un problēmas nav! Risinājums- nākamreiz kasieri sūtīsim tajā pāša virzienā!

# #Evii 07.03.2023

Viktorijai skābēti kāpostiņi smadzeņu vietā 😆

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы