Maxima - Neatbilstošas Cenas (uzlikts kā akcijas prece, bet tirgojas pa pilnu cenu)
Paužu lielu neapmierinātību, ka Cenas, kas izliktas veikalā un norādītas kā akcijas Cenas, iepērkoties tā nebūt nav. Aizejot mājās, apskatot čeku, secinājums ir pavisam nelāgs - Cenas neatbilst norādītajām. Šādi jau tas ir bijis un vienmēr tiek traktēts, ka no rīta nav paspēts nomainīt Cenas bet, ja veikals no rīta ir atvērts, tātad cenām jābūt atbilstošām, lai nemaldinātu pircējus. Šajā pirkuma akcijas preces uzskatot par akcijas, bet, kas tā nav, esmu zaudējusi + / - 6eiro uz visu pirkumu, kas, manuprāt, nav maza nauda, bet pērkot apjomīgu pikumu, nespēj izsekot līdz, vai cenu atbilstība ir pareiza, bet, manuprāt, man kā veikala klientam tas nav jādara (nemitīgi jāpārbauda, vai Cenas atbilst patiesībai, kā ir izliktas plauktos, un nav jāpilda veikalnieku pienākumi, vērojot, līdz kuram datumam darbojas akcijas laiks) .
Ir bijusi pieredze ar līdzīga veida tirdzniecību vietām, kur katras nodaļas strādājošajam personālam, darba laiks sākas pus stundu agrāk pirms veikala atvēršanas, lai paspētui nomainīt Cenas un izpētīt termiņus līdz brīdim, kad veikalā ienāk klienti.
Kā jau minēju, šī nav pirmā reize, kad tieši šajā veikalā nākas saskarties ar šo problēmu, bet citreiz stāvot kasē, sekoju līdz cenu patiesumam, kas bieži vien ir neatbilstīgs.
Labdien!
Lūdzu atsūtiet uz [email protected] informāciju kurā veikalā un kad esat veikuši pirkumu, lai varam noskaidrot šo situāciju.
Ar cieņu
Maxima Latvija SIA
Комментарии (8)
kāpēc nevar noskanēt iepakojumu no 6 pudelēm ar min.ūdeni ja uz līmētā roktura ir svītru kods.citos Maxima veikalos to ir iespējams izdarīt, taču Ikšķiles veikalā tas nav iespējams
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Gribu izteikt pateicību kasierei Diānai.Ļoti laipna un atsaucīga!lai visi tadi butu.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien. Gribu uzzināt kāpēc maxima xx veikalā vienmēr cietas bulciņas. Un ļoti netīra grīda.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
куда жаловаться если цена товара в магазине не соответствует ценам буклета
Jāņem vērā, ka papildus cenu nomaiņai no rīta, darbiniekiem ir vēl vismaz 10 lietas, ko darīt pirms veikala atvēršanas, bet nav pietiekami daudz laika. Esmu strādājusi Rimi un zinu par, ko runāju. 30 minūtēs pirms veikala atvēršanas ir jāpaspēj saģērbties, saskaitīt naudu kasēs, pārbaudīt preču izkārtojumu utt. Tad vēl atnāk saraksts ar minimums 150 vai 200 jaunām cenu zīmēm, kas jāmaina, jo mainās ne tikai akcijas cenas, bet arī bezakciju preces cena var pieaugt vai samazināties. Turklāt vēl jāatrod,kur katra no tām precēm atrodas. Tā kā nevajadzētu vainot darbiniekus, bet gan vadību, kas nav izplānojusi vajadzīgos resursus, lai šādas situācijas neveidotos.