Maxima - Mobings pret klientu
26.03. Apmeklējot MAXIMA, Slimnīcas ielā - 8, Bauskā, pret mani kā pircēju tika vērsts mobings no personāla puses. Vēlējos noskaidrot cenu 1kg Herkuless miltiem, kuriem tā nebija pievienota. No personāla ieguvu atbildi, ka pusaudži cenu plēšot nost. Šim tekstam piebalsoja personāla paziņa norādot, vispār ja kaut kas man nepatīk, tad lai iepērkos citur utt., un nonākot līdz pat apvainojam "vecā cūka". Personāls tik par šo smīn. Ieejot šodien otrreiz veikalā dzirdu, "atkal ienāca" un jau smīnoši sūta savu kolēģi skatīties, vai maniem iepriekš jautātājiem miltiem, cena nav pazudusi.
Labdien!
Nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi ir viena no mūsu prioritātēm, tādēļ pateicamies par atgriezeniskās saites sniegšanu.
Esam informējuši veikala vadību par šo starpgadījumu un ar darbiniekiem tiks veiktas atkārtotas pārrunas un atgādināti viņu tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām, kuras mums jāuzlabo.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Добавить комментарий