Maxima - Maximas rīcība
Šodien saskāros ar interesantu situāciju, tā izskatās Maxima "pelna"naudu.
Pie pārējiem apaviem plauktā stāvēja zābaki, izskatījās ne jauni, šķita dīvaini, tad ieraudzīju, ka vienā no zābakiem ir iekšā akts par preces nodošanu atpakaļ veikalam maxima, konstatējot, ka tas ir brāķis, pircējs lūdzis atgriezt samaksāto naudu.
Vai tas ir normāli, ka cilvēks nopērk zābakus, tie izradās brāķis nes tos atpakaļ un veikals atkal pārdod zābakus, kuri ir brāķis un vēl nēsāti??? Tiešām pret pircējiem var izturēties kā pret kādiem idiotiem.
Pati esmu saskārusies ar to, ka nopērku preci, aizejot mājās konstatēju, ka tas ir brāķis, protams, rakstīju iesniegumu, lai man tiktu atgriezta atpakaļ samaksātā nauda, šķiet, tas bija jau pirms gada, vēl līdz šim brīdim naudu saņēmusi neesmu un arī nekādu atbildi no veikala maxima, Mūkusalas ielā. Kad zvanīju, tad teica, ka atbildīgā persona ir atvaļinājumā, zvanīju atkal pēc laika, neviens neatbild.. Interesanti...
Комментарии (14)
Un ko tad Tu gribēji?
Apavi ir jāpērk specializētā veikalā, nevis kaut kādās Maksimās!
Nopērk apavus par 10 Ls un grib nēsāt 4-5 sezonas! Nu neesiet taču naivi!
Nu jā.., tik tiešām ne jau Maxima pirkt apavus - turpat ēdienu labāk nepirkt !
Nevienam nav ienācis prātā, ka kāds no darbiniekiem neuzmanības pēc iznesa arī šos atliktos zābakus, kopā ar visiem pārējiem. Tā arī mēdz gadīties, tāpēc nevajag uzreiz "pūst ziloni".
VAR DOMAT LATVIJA KUR TIRGO KO LABAKU KA ķīNAS LETO PRECIO LOHI! TAS KA APAVI MAKSA 200 LATUS NENZIME VEL KVALITATI
Man maksimā nozaga 1.99 ls - nesaprotu kaada veel planshete pa 1.99 pirku divas mapiiites pa 25 sant gabala un vel veselu kaudze mantu ... atnaaku maajas konstateeju cheka tikai viena mape un kaut kads briinums pa 1.99 - parbaudiju visu ari iabaam mapeem sviitrkodi bija vienaadi, es vienmeer sviitrkodus parbaudu :( pazaudeju savu laimigo pieciiti kraapsahans deelj
zheel ka neesmu leciigs cilveeks buut draudeejis ar beztabu u nsacelsi pamatiigu skandaalu savadaak
Visskaistākais ir tas, ka mūs drātē mūsu pašu tuvākie kaimiņi. Maxima vienmēr ir bijis īpašs veikals. Ja gribi tiešām viņiem piekasīties, izsauc veikalā Ekonomikas policiju, raksti iesniegumus PTAC. Preču nemainīšanu un naudas neatgriezšanu viņi neattaisnos ar lielo veikala darbinieku noslodzi. Un, ak jā, pie apaviem atradīsies grēkāzis - nevainīgs pārdevējs, kurš itkā neuzmanības dēļ ir iebāzis zābaku ne tur, kur vajag. Pats izdomājis vārīt sev ziepes. Tādēļ biežāk arī iepērkos RIMI.
Esmu Maxima nopirkusi vismaz 3 apavu pārus, un nevaru teikt, ka tie bija sliktāki nekā citur. Ja ir brāķis, tad jānes atpakaļ ar pretenziju. Apavus atpakaļ esmu nesusi uz dažādiem veikaliem - Danija, ZB shoes, Respect, Apavu nams, Euroskor, Somijas apavi - tie ir specializētie veikali. Tā kā tas nav noteicošais, kur pērk. Ja veikals 10 dienu laikā neatbild, jāvērša PTAC. Man liekas, ka tagad pat paredzēta administratīvā atbildība, ja veikals nesniedz patērētājam atbildi.
RIMI, RIMI... Es kādreiz strādāju Rimi, un, ticiet man, tur arī nemazākās ziepes
Ha ha! Nopirku zābakus. Mājā atnesu un konstatēju, ka viens rāvējslēdzis saplīsis.Veikalā skatīju citu pāri apavu un tad sameklēju vajadzīgo izmēru un brāķus nepārbaudīju.Aiznesu atpakaļ, tur uzrakstīja atgriešanas aktu un 10 dienu laikā došot atbildi, pagāja 14 dienas, līdz gāju vēlreiz uz veikalu, kur man ieteica zvanīt uz bezmaksas nr. Pēc 3 dienām saņēmu vēstuli, kurā teikts, ka naudu neatdos un apavus nemainīs, jo neesot pareizi ekspluatēti.Jā, to varētu teikt tad, ja būtu nēsāti, bet tie zābaki pat netika uzmērīti, jo bērns ieraudzīja to brāķi un atteicās pat mērīt.Tā nu mīlīši ir -kuram veicas, kuram ne...man šoreiz nepaveicās.., bet ne jau šī vienīgā reize, bet vienalga kāpju uz tā paša grābekļa otreiz...
Vienreiz grībēju Maxima nopirkt parastas vasaras iešļūcenes uz papēdīti ar kurām līdz jūrai aizbraukt nopeldēties vai līdz veikalam aizskriet, pacilāju paskatījos visām bija kaut kādi brāķi, vienai pat papēža uzlika bija nokritusi. Tā arī izpalika sapnis par lētām vasaras iešļūcenēm uz papēdīša, jo nebija vēlēšanās pirkt kurpes, kuras jau veikalā ir pusizjukušas.
Jā...tas šķiet ļoti dīvaini, gluži kā detektīvā...zābaki ne jauni, atbildīgā persona pazudusi...man liekas, ka šī persona vairs nav dzīva!
Esmu Maximā iepirkusi daudz un dažādas preces, sūdzēties nevaru. Protams kvalitāte nav no tām labākajām, bet ja runa ir par zābakiem, ja maksā 10 ls tad tas nozīmē, ka ar tādiem var aiziet uz kādām 3 ballītēm un mest ārā, ja grib ikdienas apavus tad nu naudiņa nav jāžēlo un jāpērk specializētajos veikalos par attiecīgām summām.
Es jau nu noteikti cik var mazak ieteiktu iet uz Maximu un pilnit naudu kkadiem lietuviesiem.Ne jau netisam tas pardevajas tos apavus un citu braketo preci nes ara.Vini nes atpakal veikala visu un gaida kad kads mazak kaskigs pircejs to nopirks un atpakal nenaks.Tapat ari desas tiek mazgatas ja ir appelejusas.Ieliek plaukta uzliek akciju un cilveki perk.
maxima otstoj