www.sudzibas.lv MAXIMA Maldināšana

Maxima - Maldināšana

Šodien 29.11.2022. Ap plkst. 11: 15 vēlējos nopirkt sveramās "Laima" konfektes - trifeles ar mandarīnu un piparkūku garšu. Skatos, ka ir akcija: 10.79/kg
ielieku maisiņā un eju pie elektroniskajiem svariem, atrodu šo preci pēc nosaukuma, izprintēju uzlīmi - tur pavisam cita Cena: 6.99/kg. Nojautāju maxima darbiniecei, kāpēc tā, viņa arī neizpratnē.
Pie pašapkalpošanas kases noskanēju konfektes, skatos, ka tur cita Cena jau.
Tikai tad, kad prece jau bija nopirkta, apjēdzu, ka Cena par konfektēm bija 17.99/kg - par nepilniem 300g samaksāju gandrīz 5eur.

Gāju pie info darbinieces, viņa diezgan nelaipni atteica, ka ar digitālo čeku neko nevar izdarīt. Viņa aizgāja līdz konfektēm un atpakaļ atnākot teica, ka tur nav akcijas un ka ir jau Baltā cenu zīme ar 17.99/kg. Vēl pārmeta man, ka darbinieki nevar visas jaunās Cenas iepriekšējā vakarā izlikt. Sanāk tā - kamēr biju pie konfektēm bija vecā akcijas Cena 10.79/kg, kamēr iepirkos, sistēmā ievadīja jauno cenu 17.99/kg un kasē iesita pēc jaunās Cenas. Tikai kas tie par mistiskiem 6.99/kg elektroniskajos svaros?

Darbiniece teica, lai eju izprintēt čeku un tad atgriezīs naudu. Tuvākā vieta, kur to varēju izdarīt, bija veikalā "sāga". Mēroju ceļu līdz "sāgai" un atpakaļ.
Tur jau bija cita darbiniece, daudz laipnāka un saprotošāka - iedevu izprintēto čeku un uzreiz atgrieza atpakaļ naudu. Žēl, ka tā arī konfektes nenogaršoju.

Un vēl.. "data media" darbinieks bija izbrīnīts, kāpēc maximas digitālais čeks neder, lai atgrieztu naudu par preci. Viņš teica, ka rimi derot arī digitālais čeks.

29.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от uznemums Maxima Latvija Ответ от представителя 30.11.2022

Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un maldinošo informāciju! Visos Maxima veikalos preču atgriešanu ir iespējams veikt uzreiz veikalā klātienē, arī tad, ja ir pieteikta digitālā čeka saņemšana.
Ar atbildīgo darbinieku tika veiktas pārrunas un atgādināti viņa tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda

Комментарии (3)

Good Intentions 29.11.2022

Kāda mācība no šīs sūdzības? Pareizi, jaskatās uz cenu kura uzrādās pie kases.

I ivars 06.12.2022

Labdien, Maxima Dobelē patstāvīgi tāda cenu politika,akcija tik veikalā,pie kases pazūd,un vienmēr pircējs vainīgs.kur vēl puvušo augļu kalni.

Izmekletajs 06.12.2022

Daudz reiz esmu saskāries ar šādu situāciju un līdzīgām situācijām (nepatīkami). Arī pat kad cena ar atlaidi ir izlikta, bet sistēma nav ievadīta, kādēļ jāiet pie darbinieka un jājautā, lai izlabo cenu?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы