Maxima - Krāpšana un attieksme
Šodien iepirkāmies ar vīru veikalā Maxima pēc adreses lidoņu iela 3, Rīgā. Patreiz ir akcija " iepērcies Maxia x 20eur vērtībā ar paldies karti un iiegādājies raffello par 0.01 euro. " mūsu pirkums pārsniedza 20eur apmēru. Norēķinājāmies un devāmies mājās. Atgriežoties mājās pārbaudīju čeku, kur čekā bija fiksēts pirkums konfešu kārba raffello 3.42eur un nākamā čeka Rindā atlaide - 3.42 eur, tātad iekasēts 0.01 euro par šo preci, kuru nebiju iegādājusies un arī nebija piedāvāts iegādāties. Vīrs devās uz veikalu, lai noskaidrotu šo problēmu un saņemtu šis konfektes. Bet atbilde bija no kasieres Valentīnas un maiņas vecēkās darbiniecēm, ka esam paši vainīgi, jo pašiem bija jāpaņem šīs konfektes, un tagad ir jau pa vēlu. Labi, mēs nepaņēmām šīs konfektes, bet kāpēc kasiere Valentīna fiksēja čekā kā pārdotas. Tātad mani apkrāpa pa 0.01 eur un manas konfektes pārdeva kādam citam un atkal guva ieņēmumus, vai ar nodomu, aiznest uz mājām saviem bērniem šīs konfektes? ... Kad vīrs atnāca mājās, es nelikos mierā piezvanīju uz maxima norādīto sūdzības telefonu, kur mani uzklausīja un pēc šis sarunas, atrisināja problēmu. Vīrs devās atkal uz veikalu pēc šim " bonusa" konfektēm, kur turpinājās saruna ar maiņas vecāko, kura spēlēja teātri, ka neko nesaprot, pētīja kameras utt. Vīram smējās sejā un piespiesti atvainojās un atdeva šīs konfektes. Vēl, nesaprotu, kāpēc kasierei pie kases arī stāvēja šīs raffello kārbiņas. (laikam rezervētas ņemšanai uz mājām vai savai peļņai, kuras jau izkrāptas pircējiem. Bēdīgi! Ieteikums, pārbaudiet savu pirkumu čekus un neaizmirstiet paņemt to, kas jums pienākas!
Labdien!
Saņemot Jūsu sūdzību par starpgadījumu, informējām veikala administrāciju. Lai noskaidrotu radušos situāciju tika lūgts skaidrojums no atbildīgās darbinieces.
MAXIMA ir svarīgs ikviens klients un visiem darbiniekiem ir jāievēro klientu apkalpošanas standarts, kas šajā gadījumā, diemžēl netika darīts. Pat vislabākā prakse neizslēdz kļūdas. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar konkrēto darbinieci tika veiktas pārrunas un darbiniecei tika izteikts rājiens, lai šādas situācijas vairs neatkārtotos. Paldies, ka vērsāt uzmanību uz procesiem, kas mums vēl ir jāuzlabo.
Vēlreiz atvainojamies un vēlam patīkamu turpmāko iepirkšanos Maxima veikalos.
Ar cieņu,
Maxima Latvija
Комментарии (7)
Nabaga kasieres... Šitāds teātris jāspēlē 1 rafaello kastes dēļ.
Jā, piekrītu, kasierēm darbs nav viegls. Pateicāt arī parezi-iespringām arī par kasti, nevis vienu konču. Piedāvāju darbiniecēm patīt kameru un ar labu atrisināt problēmu. Atteica, teica lai zvanu, piezvanījām.
Bet ja jūs veikalos apšmauc, tad paliekat par lohu, klusībā nokaunietiesun ejiet ar burvīgo pēcgaršu arā no veikala!
Putra. 3.42-3.42=0
Kasieris neko no veikala nevar paņemt sev. To,ko pērk sev, tas ir 1)jāpērk ne savā kasē
2) jābūt čekam uz rokām
3)čekam jābūt ar kasiera parakstu
4) ar čeku un pirkumu jāiet pie apsardzes,kas akceptē pirkumu,apzīmogo to, vai uzliek apsardzes uzlīmi.
Nu, nokļūdījos, bet būtība ir skaidra. Attaisnojumus, skatos, meklē tikai Maxima darbinieki, kas negodīgi strādā.
P.s. Esmu arī rakstījusi pateicību. Un šajā veikalā, kur izveidojās šis starpgadījums, iepriekš arī bija patīkami iepirkties.
Jūs zināt par veikala akcijām, bet nezināt valdības noteiktos ierobežojumus! Jūs bijāt veikalā divatā, bet noteikumi paredz iepirkties vienatnē. Rakstiet pateicību veikalam, ka vispār ielaida veikalā.
Valdības noteiktajos ierobežojumos , nav noteikts, ka no ģimenes var ierasties vienlaicīgi tikai viens cilvēks veikalā. Ir ieteikums. Tad jau atkal būtu jāraksta sūdzība.:)
Nopirku aizsargstiklus iPhone xs max un iPhone 11 nē bļac viņi pat 7 iPhone mazi būtu grib tikai naudu nopelnīt