РешеноMaxima - Krāpšana, nepieklājīga attieksme
Labdien,
06.07.2021 tika apmeklēts veikals "MAXIMA X" Raunas ielā, kur tika iegādātas smalkmaizītes, pie šī produkta stenda bija izvietots paziņojums par 30% atlaidi visām smalkmaizītēm pēc 20.00, pirkums tika veikts, apmēram, 15 minūtes pirms 22.09, tomēr, kad smalkmaizītes tika ieskenētas kases aparātā, atlaide produktu cenu lodziņa neparādījās, tāpēc tika pajautāts, kāpēc netika piemērota atlaide smalkmaizītēm. Pārdevēja rupji atbildēja, ka viņa zina, ka šādai atlaidei ir jābūt, bet tā attiecas tikai un vienīgi uz ne - akcijas precēm, kad tika pieklājīgi norādīts, ka šobrīd pirktajām smalkmaizītēm regulāras cenu akcijas šobrīd nav, pārdevēja bargā tonī, gandrīz vai kliedzot, sākusi prasīt, vai smalkmaizītes tiks ņemtas vai arī - nē, uz ko tika atbildēts, ka tiks. Smalkmaizītes tika nopirktas, bet žēl, ja pircējs ir ticis apkrāpts, par konkrētu naudas summu, neatskaitot pie stenda norādīto atlaidi. Nepatīkama bija arī saruna ar pādevēju- konsultanti, žēl par tādu nevīžīgu attieksmi.
Ļoti atvainojos par nekorekto pieraksta kļūdu, pirkums tika veikts 15 minūtes pirms 22.00.
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Ar atbildīgo darbinieci tika veiktas pārrunas un atgādināti viņas tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem. MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš.
Diemžēl sistēmā bija radusies tehniskā kļūda, kas tika apzināta un šobrīd jau ir atrisināta. Lūdzu uz [email protected] atsūtiet pirkuma čeku, lai varam kompensēt nepiešķirto 30% atlaidi smalkmaizītēm.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu,
Maxima Latvija
Paldies par ļoti ātru, arī operatīvu atbildi! Situācija ir atrisināta!
Комментарии (1)
Jāatceras, ka atlaide piemērojas precēm, ar šīs dienas derīguma termiņu. Ļoti bieži pircēji neievēro to, ka bulciņām ir dažādi derīguma termiņi un brīnās kāpēc nav atlaide. Vēl fakts- atlaidi ievada datorprogrammā menedžeris, kasierim nav pieejama funkcija kasē iedot atlaidi. Diemžēl šādā situācijā ķīlnieki bija abi, gan pircējs, kas gribēja atlaidi, gan kasieris, kurš neko nevarēja darīt lai tā atlaide būtu. Neattaisnoju kasieri,bet pēc garās darba dienas un simtiem pircēju ( ar dažādiem noskaņojumiem) pilnīgi iespējams, ka kasierim nebija pasmaidīt.