LV RU
www.sudzibas.lv MAXIMA Krāpšana

Maxima - Krāpšana

Nopērkot veļ. Mazg. Kapaulas... Colors100m.. Cena 29.99×1 gab
atlaide - 10.00
rakstīts.. Ka iepakojumā 100 kapsulas.. Bet kastē ir divi iepakojumi ar 36 kapsulām katrā. Tas nozīmē, ka mani piemānīja, un es samaksāju par 28 kapsulām, kuras neesmu saņēmusi. Vēlos saņemt atpakaļ no manis izkrāptās naudas. Ceru, ka ar mani sazināsies maxima intelektuālie darbinieki.. Tā čakarēt.. Es sevi nepieļaušu?

17.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено Sandra Šnepste 18.02.2020

Liels paldies uzņēmumam SIA Henkel Latvija par atsaucību un laipnību konflikta atrisināšanā.Kā arī liels paldies par kompensāciju,biju ļoti patikami pārsteigta.Paldies arī MAXIMA darbiniekiem, kuri palīdzēja šo situāciju atrisināt.

Комментарии (9)

La LatvijasPatriots 17.02.2020

aiznes uz veikalu un pasaki ka prece neatbilst aprasktam , sanem savu naudu atpakal? vai tas ir tik gruti?

Kūkijs 17.02.2020

Bet vai tad brīdināt citus ir slikti? Attiecīgi citi pievērsīs uzmanību tam ko iegādājas, jo pati pirku un ir 50 kapsulas katrā iepakojumā.

ramona 17.02.2020

Jā, jā...sudzība, ipaši pēdējā daļa, izklausās kā brīdinājums citiem. Uz šādiem tekstiem, korekta Latvijas patriota atbilde (ieteikums).

Ga gadalaiks 17.02.2020

Nepamatots uzbrauciens maxima darbiniekiem. Jūs pat foto esat ielikusi ar iepakojumu - kā darbinieki varēja zināt, ka Persil nav ielicis visas kapsulas iekšā? Gribējāt, lai viņi plēš vaļā katru paku un pārskaita? Varbūt viņiem arī jāparsver visa cita produkcija?

Uz iepakojuma ir Persil izplatītāja kontaktinformācija - tur arī sūdzaties.

Sa Sandra Šnepste 17.02.2020

Gadalaiks savu vārdu uzrakstīt nevar, bet citus mācīs, kā rikoties.

ramona 17.02.2020

Kāds sakars ar vārdu? Cilvēks taisnību saka, nemākat, Sandra, uzņemt kritiku, nerakstiet šeit.

Ventilators 17.02.2020

Ejiet uz Maximu atpakaļ. Kur jūs ņēmāt, ka šeit kāds kaut ko risina?

Ķip palieku mājas ar tabletēm. Maximai ar jums jāsazinās. Jāatgriež nauda ar pārskaitījumu, bet jūs vēl joprojām sēžat mājās un ēdat kapsulas.

Pietiktu vnk ar sūdzību. Un pašai doties uz Maximu. Vnk tagad zeņķi dabūjat atpakaļ komentāros, par veidu kā cenšaties komunicēt. Problēma ir, bet jūs to nerisināt un izskatās, ka pat centusies neesat.

Sa Sandra Šnepste 17.02.2020

Liels paldies Maxima darbiniekiem, visu nokārtoja operatīvi.Persil izplatītāji ar mani sazinājās un apsolīja tuvākajā laikā savu kļūdu labot.Vēlreiz paldies.

Sa Sandra Šnepste 18.02.2020

Liels paldies uzņēmumam SIA HENKEL LATVIJA par laipnību un atsaucību konflikta atrisināšanā.Kā arī liels paldies par kompensāciju, biju ļoti patīkami pārsteigta.Paldies arī SIA MAXIMA darbiniekiem, kuri piedalījās šajā dīvainās situacijas risināšanā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы