Maxima - Klienta tiesību un drošības ignorēšana veikalu un apsardzes pakalpojumu jomā
2024. gada 14. novembrī Jūrmalā, veikalā "Maxima" (Talsu šosejā 25), notika nopietns incidents, kurā mans brālis, kurš ir pirmās grupas invalīds un cieš no vēža 4. stadijā, tika pakļauts apsardzes darbinieka agresīviem un prettiesiskiem pārbaudījumiem. Apsargs nepamatoti apsūdzēja viņu par zādzības mēģinājumu, pieprasīja uzrādīt kabatu un somas saturu un fiziski iesita divreiz – krūškurvī un vēdera rajonā, kur atrodas medicīniski nozīmīgas ierīces.
Papildus tam darbinieks profesionālā vidē ignorēja Valsts valodas likuma prasības un sazinājās tikai krievu valodā, aizskarot manu māti ar rupjiem komentāriem. Neskatoties uz manu vēršanos "Maxima Latvija" un apsardzes firmā EUROCASH, saņēmu tikai formālas atbildes, kas ignorē problēmas būtību un nēsatur reālus risinājumus.
Šī situācija ir nepieņemama, un tā izgaismo nopietnus trūkumus klientu apkalpošanas un drošības standartu ievērošanā. Turklāt veikals kā pakalpojuma pasūtītājs nav spējis nodrošināt, ka apsardzes pakalpojumi tiek sniegti atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Galvenie jautājumi, kas palikuši neatrisināti:
Kā veikals "Maxima" un EUROCASH nodrošina apsardzes darbinieku atbilstību likuma prasībām?
Kā tiks novērsts, ka klientiem ar invaliditāti netiek radīti pārdzrdzu012vojumi un fiziskas ciešanas?
Kā veikals plāno uzlabot klientu apkalpošanas un drošības standartus, lai nepieļautu šādas situācijas atkārtošanos?
Ceru, ka sabiedrības uzmanība un mediju iesaiste veicinās taisnības panākšanu un nodrošinās, ka līdzīgi incidenti netiks pieļauti.
V. Lastovskis
29977407
Добавить комментарий