Maxima - kasiera pienākums
Katru dienu ejot no darba ieeju iepirkties veikalā Maxima,Valdeku ielā 10.Pirkums katru reizi pārsniedz EUR 10.Man nevienu reizi kasiere nebija izsniedzusi uzlīmes,kas man pienākās un pirkuma čekā ir uzrādīts uzlimju daudzums,kas man pienākās.Es uzskatu,ka kasiera pienākums ir izsniegt šīs uzlīmes,jo ne katrs pircejs informēts par šādu iespēju.Es vēlos iegādāties par uzlīmēm vairakas preču pozīcijas,bet iepērkoties Maxima veikalā Valdeku ielā 10 tas neizdosies.Es domāju ,ka pircējam nav jālūdz katru reizi uzlīmes.Labi ja tas notiktu vienu reizi,bet tas notiek regulāri.Es esmu ļoti neapmierināta ar apkalpošanu un sūdzēšos augstākās instankcijās.Kad beidzot veikalā Maxima ,Valdeku ielā 10 būs izcila apkalpošana?Iemāciet pārdēvējus apkalpot pircējus.
Комментарии (5)
Ja tās uzlīmes būtu tualetes papīra lielumā, varētu ņemt.
Uzskatu, ka aspektīvais objekts, kā sacīt jāsaka, šai sūdzībai ir nevis uzlīmju globalizēšanas pamatprincipu destrukturizācija kā tāda, bet gan pārdevēju psiholoģiskā profila orientācijas novirze, kas mūsu dienās stimulē starpnoviržu pārstāvju konfliktus ar straujas remisijas pazīmēm, tāpēc izvairīšos no precizējošas informācijas, lai saglabātu mieru uz pasaules.
Mārtiņš G.! Tu esi debuls!
Mārtiņš G.! Tu esi debils!
Izcila apkalpošana Maximā? Nu gan tu sasmīdināji. Ko tu gribi no parasta pārtikas veikala? Ja tur kādreiz būs izcila apkalpošana, tad tur būs arī "atbilstošas" cenas apkalpošanai.