Maxima - Kases
Neesmu galīgi slims ar tehnofobiju, bet vēlos iepirkties pie dzīvas kasieres. Gaidīju, tā arī nesagaidīju. Nav un nebūšot. Ievēroju, ka daudzi cilvēki Salasījās. Un mēs divi aizgājām atstājot darbiniekiem darbu, - izkrāmēt grozus. Principa pēc nekad neiešu pie pašapkalpošanās aparātiem. Nemāku un negribu!
Varbūt arī savas kļūdas dēļ, bet reiz apšmaucos, un neko nepierādīt. Pārdevējs konsultants skatās acīs un smej, - pats vainīgs. Iespējams vēlāk izlabo kļūdu un savāc naudiņu.
Vienai kasei tomēr būtu jāstrādā!
Paldies par sniegto informāciju, novērojumiem un ierosinājumiem. MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām un lietām, kuras mums jānovērš. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Комментарии (10)
Daudzām maximām protams ne visām . Ja ir šadas pašapkalpošanās kases tad ik pa laikam strāda viena vai divas kases atkarīgs no lielveikala lieluma. Vel ir variants ka jūs aizejat pie pašapkalpošanās konsultanta kas tur sēž un paprasat palīdzību ka jūs nemākat apieties un jums palīdzēs. Vai arī ir variants apmeklēt citu iepirkšanās vietu.
Šis nu noteikti nav iemesls par kop sūdzēties.
Nāksies vien doties uz citu veikalu, kur būs kasieri un par to pilno atstāto grozu - krāniņš.
Cik noprotu, pašam degvielu uzpildīt, auto nomazgāt mazgātavā, nopirkt kafiju kafijas automātā arī Tev sagādā problēmas. 21 gadsimts! Ar nemākulību nav jālielās, ir jāpilnveidojas. Galīgi neko "ni bum-bum"- konsultants to izdarīs tavā vietā, ja vien mēle darbojas un proti runāt.
Mašīnu mājās mazgāju, kafiju arī dzeru mājās. Par benzīnu kasē norēķinos.
😁😁😁 tipisks letiņš. Neko jaunu negrib iemācīties. Lekties tik māk. Tāpēc te vēl joprojām nav attīstīta valsts, jo vairums ,nu 90% ir tādi, kuriem ni un ni negribas neko jaunu mācīties, uzņemt jaunu informāciju mācīties no attīstītajām Rietumu valstīm. Atpalicība konkrēta. Brauc uz krieviju, tur tuvākajā nākotnē nav gaidāma attīstība.
Skumji, nu ko es varu teikt! Tā pārdevēja noteikti Jūsu mazo miljonu iebāza kabatā un no darba aizbrauca Bentlijā uz savu pili un Maxima strādā tikai savā priekā pēc vai arī lai apkrāptu Jums līdzīgos...
Es to labi saprotu. Pašapkalpošanās kasē es eju, māku, BET... Ir reizes, kad nestrādā neviena cita kase. Es ļoti ilgi stāvēju rindā, jo pašapkalpojās cilvēki, kam ļoti grūti gāja. Beigās gāju un palīdzēju, lai ātrāk tiek pārējie.
Ja lūdz, lai konsultants to dara... Nuuuu... Maximā diemžēl bieži gļuko tie aparāti un ir nācies gaidīt konsultantu, jo viņš bija aizņemts skenējot tantiņai visu grozu. Manuprāt, konsultantiem nevajadzētu darīt to ko dara "dzīvajās" kasēs. Es pagaidīju konsultantu, gabals nenokrita, bet kkā tas nav pārdomāts.
Konsultanta pienākumos neietilpst skenēt visus pirkumus pircējiem. Ir dažādi pircēji, ir tādi, kas visu dara/mācās paši, ir tādi, kam vajag konsultāciju, ir tādi, kas atnāk, nomet grozu un uzkliedz- давай, работай! Un vēl ir te jau citā komentārā pieminētie-" krāniņi" kas savu grozu atstāj kur pagadās tīšām pūdē produktus un tad skricelē sūdzības.
"Izlabo kludu un savac naudinu" ka tik de...o vareja uzrakstit...izlabot kludu un savakt naudu ka jus sakat var tikai ja jus samaksajat,otrkart to var izdarit tikai mainas vaditajs/vecakais kasieris,treškart uz tadam korekcijam tiek sastadits akts un apsargam uz ceka jauzliek zimogs,tas nav kkada bode kur pardeveji kasieri var pasi sist cenas ieksa vai veikt naudas iznemsanu.
Par pasakapolsanas kasem-maximas augsai nepieciesams kkads pasapkalposanas kases letosanas procents.daudzi cilveki atsakas iet uz tam kasem pat ja konsultants piedava palidzet,tapec so procentu dabut gruti.tapec,un ari vel lai samazinatu stundas kasieriem ir laiks kad strada tikai pasapkalposanas kases.ta nav darbinieku griba