Maxima - Jauni noteikumi
Maximai jauni noteikumi-nevar atgriezt tikko nopirktu preci (pannu) , pircējs nesaprata, ka panna nav cepamtrauks, kuriem ir 40% atlaide, un nopirka pannu bez atlaidās, kuru tanī pašā mirklī vēlējās atgriezt info centrā (kurā ļoti nelaipnas pārdevējas teica, ka vajag skatīties, ko pērk, un vēl savā starpā krieviski apsmej pircējus) . Tākā pircēji esiet gatavi, ka preci atgriezt nevarēsiet (bet paradokss, ja šī prece būtu pirkta internetā, tad var atgriezt) .
Labdien!
Paldies Jums par ziņu!
Vēlamies informēt, ka MAXIMA Latvija SIA veikali ir pašapkalpošanās veikali un neatbild par klientu preču izvēli un to atbilstību paredzētajām vajadzībām.. Pirms izvēlētās preces iegādes, klientam ir iespēja ar to iepazīties un izvērtēt tās nepieciešamību.
Lūdzam vērst uzmanību, ka 14 dienu atgriešanas tiesības stājas spēka tikai gadījumos, kad prece iegādāta interneta veikalā.
Pamatojoties uz augstāk sniegto informāciju, prasība par preces atgriešanu nav pamatota.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Комментарии (2)
PTAC norāda: ja nopirktā prece neder pēc izmēra, krāsas, fasona vai citu līdzīgu iemeslu dēļ, bet tai nav defektu vai bojājumu, nevarat pieprasīt no pārdevēja to apmainīt pret citu preci. Tas pats attiecas arī uz naudas atmaksu. Preces apmaiņa šajā gadījumā ir atkarīga tikai no pārdevēja pretimnākšanas un labas gribas. Tādos gadījumos komersants pircēju informē rakstiski un izliek paziņojumu, piemēram, "Preces apmaina nedēļas laikā". Pretējs gadījums ir, ja prece ir pirkta ar distances līgumu, piemēram, internetā. Tad pircējam ir tiesības pārdomāt un to atdot 14 dienu laikā.
Vajag būt uzmanīgākam . Skatīties ko pērk.