Maxima - Drošības problēma
Maxima sūta daudz savas produkcijas reklāmas.
Mani tas reklāmas vairs neinteresē, jo viņiem ir cūcīga attieksme pret klientiem.
Šorīt Klaipēdas ielas Maximā izveidojušās garas rindas. Stāvēju, ka visi pārējie, pat ja interesēja tikai augļi. Tieši manis priekšā (Provokācija ? Cūcīga attieksme ?) kasiere pārtrauca apkalpot klientus.Un tas pēc 10-15 minūšu gaidīšanas ! Ziņojums : Jūs apkalpos blakus. Pārvietojos uz blakus rindu, lai samaksātu un prom no tā murga.
Sākušās naidīgas runas no citiem klientiem : Prom no šejienes ! Vispār vairs nenāk šeit ! Tev nav kauna.
Skatos apkārt : citi klienti arī kaut kā cenšas pielāgoties situācijai, bet viņiem smagi grozi.
Beigu beigās atnācis apsardzes puika, noķēra, ievietoja kambarītī :"2 metru distances neievērošana !" Es piezvanīju policijai, viņi atbrauca, paklausījās, lika samaksāt par “sabojāto preci" (es tās zemenes biju izmetusi pie kases : tāpat kā veikala darbinieki mani).
Apsardzes puikam uzreiz bail un kauns : viņš pats to 2 metru distanci neievēroja, pielīmējoties man, skaistai sievietei.
Lūgums Maxima veikalam vairs nesūtīt savas s****** reklāmas : lai Jūsu veikals bankrotē !
Комментарии (24)
Мне попался сантим и меня пытались обвинить в надуриваниях кассиров. В итоге мне угрожали полицеей за то что я не хотел делать.
Slikts kollektivs. Burtnjieku 39 purciema maxima
maxima slikts kollektivs maxima burtnjieku 39 purciema.
labi
Ka tik nav mēnešu reizes skaistai meitenei.
No kurienes tāda pārliecība par skaistumu..šodien tik tāds aptumsums uznāca..vai tas katru dienu?
Paldies par "vox populi".
Man tikai viens jautājums (bet svarīgs) :
kāpēc jūs visi esat tik naidīgi ?
Jums ir kaut kas pret sievietēm, pret skaistumu, pret aptumsumu ? Vai pašiem pret sevi ?
Cieniet paši sevi, tad cieniisiet arī citus.
Man nav kaut kas pret jums.
Es tikai vēlos zināt, KAS un KAAPEEC organizē provokācijas Maxima veikalā un citās vietās ? Kam tas ir izdevīgi ? Un sakarā ar ko ?
Būšu pateicīga par informāciju.
Kādas provokācijas? Un ko darīt kasierim. strādāt bez pārtraukuma visu dienu? Kādā brīdī jau ir jāuzliek tā zīme, pagadījāties ne tajā laikā un vietā.
Paldies par atbalstu.
Tik tālu es neteiktu (par viņiem), daudz kvalitatīvu preču, tomēr, pēc ES standartiem, un tagad visiem grūti laiki, kā arī suudiigs garastāvoklis : kam vispaar gribas mājās sēdēt ?
Bet apvainot klienti 2m distances neievērošanaa, kaamēr Maxima darbinieki to situāciju paši provocē, par to PTAC viņu prieksnieciibai vajadzētu uzlikt pamatīgu soda naudu !
Starp citu, tieši šai veikalā jau gājuši bojā cilvēki...
Ja kāds vēl atceras.
Daudz sūdzību arī par darbinieku saliektiem darba apstākļiem...
Un vēl es te klāt ar savām zemenēm !:)
Tev ir tiesības paklusēt un paturi savas domās pie sevis
Vajag nervu dakteri varbut apmeklet nevis vainot veikalus!
Mīļā kundze, nervi ir sekas, nevis iemesls : varbūt Zolitūdes tradeegija arī notikusi manu nervu dēļ ?
Viņiem ir objektīvas problēmas, ar kuru man personīgi nav nu nekāds sakars !
Viņi nevar nodrošināt 2m distances ieveerosanu klientiem : tas ir pārkāpums no Maxima veikala puses.
Izmetot viņu preci (zemenes) gružu kastee es vienkārši viņiem atbildēju ar to pašu, ko viņi dara man.
Paliek jautājums : kāpēc viņi to dara ?
Es nesaprotu.
Secinājums : šo veikalu, Maxima, neapmekleet, jo bīstami !
Ja jūs paši neieverojat distanci tad maxi a to nenodrošinās
" Stāvēju, ka visi pārējie, pat ja interesēja tikai augļi." - a kas tu tāda būtu, lai nestāvētu kā visi pārējie? Anglijas karaliene vai Dieva dzemdētāja?
Paldies par jautājumu.
Maximas situācijaa šorīt es biju patērētāja, kurai ir izvēle, kam maksāt, kam nemaksāt, jo, piedodiet, nedziivojam ne komunisma, ne kādas diktatūras laikos. Man kā klienti, kura sekoja (kaa mulke, šai gadījumā) Maxima veikala reklāmai (vispār aizliegt !), diemžēl, burtiski, izmeta ārā no rindas : droši vien, ka es, salīdzinot ar citiem klientiem, maksaaju kādu virtuālu naudu, nevis reālu, kaa visi pārējie. Bet mana nauda Maximu neinteresē : mani kā klienti neciena. Un to likumisko 2m distanci neļauj ievērot, izmetot ārā no rindas (kaa ? caur atteikumu apkalpot kasē un ieteikumu iet "blakus kasē").
Man kā patēriņa sabiedrības pārstāvei ir izvēle : atkarīgi no garastāvokļa, no ienākumiem, no citu klientu (ne)ieteikumiem, no reklāmas utt.
Pēc tādas pieredzes es uz Maximu vairs neiešu un citiem neieteiksu.
PTAC par šo incidentu arī tika ziņots.
Ak nabadzīte tew klimaks iestājas vai tevi neņem priekšā.
Kā visi visur vainīgi neeij uz maximu eij uz sky.
Dārgais lauksaimniek (jo ar intelektu Jums, acīmredzot, nav spoži), vai LV jau parakstījusi Stambulas konvenciju ,kas attiecas uz vardarbību pret sievietēm, t.s. verbaalu ? Civilizētās sabiedrībaas, kuras to jau izdarīja, starp citu, gan sievietēm, gan vīriešiem krietni labāka maksātspēja.
Pats neesiet debils : tad apkārt būs tikai bagātnieces !
O čau vecā kaimiņiene, atceries ka tu sūdus vedi. Netelo neesi nekāda karaliene.
Vegangains, paldies par uzmanību, ielūgumu un asprātību. Man patīk Jūsu komentārs:)
Visiem paldies par uzlaboto garastāvokli, lasot sirsnīgi izsmējos :)
Irēna, jums tak nav 5 gadi un nav jāskaidro, ka reklāmas ļoti bieži neatbilst patiesajam saturam - tām ir cits mērķis. Jūs te vienā putrā sametāt ļoti daudzas nesavienojamas lietas:
1.Maxima vadība nemitīgi lauza galvu par to kā pārdot vairāk, lai izdabāt īpašniekiem un saņemt prēmijas - ģenerē reklāmas;
2.Kasiere sēž n-tās stundas apkalpojot simtiem cilvēku, kuru pulkā ir paliels bars idiotu, tāpēc ar laiku notiek profesionālā deformācija kā rezultātā līdzjūtība klientu problēmām ir tuvu nullei. Cilvēks ir pārguris, grub uz tualeti utt.
3.Apsargs - parasti cilvēks bez izglītības un motivācijas vai cilvēks pensijā, kam vajag piepelnīties. Viņam ir iedota neliela vara, ar kuru lielais vairums no viņiem īšti nezina ko darīt. Konflikts ar klientu ir stress arī pašam apsargam, tāpēc viņš bliež ārā pirmo, kas nāk galvā, jo viņam kā apsargam ir jārīkojas - jānodrošina kārtība. Tad nu katrs "kā māk, tā maun"
4.Klients, Irēna, pavilkusies uz reklāmu un nolemūsi ietaupīt ir tik augstās domās par savu neatkārtojamību un skaistumu (objektīvi vai nē nav ne mazākās jausmas un patiesībā vienalga.), ka ir piemirsusi, ka apkārt ir citi cilvēki, arī tie, kas viņu apkalpo, un veikals Maxima nu galīgi nav luxury klases veikals, kur klientu nēsā uz rokām ar cerību, ka viņš kaut ko nopirks. Tas ir veiklas, kurā iepērkas un strādā galvenokārt vienkāršie lauži. Irēn, esiet vienkāršāka un dzīve būs saulaināka, nebūs tik lielas pašas uzstādītajos, nevienam nezināmajos standartos. Lai visiem forša diena! :)
Paldies par siltiem vārdiem, kā arī par situaacijas detalizēto analiizi. Es domāju, ka mērķis ir sasniegts : komunikācija ar līdzcilvēkiem.
Tomēr, katram sava personība:) Tādi esam.
Man tagad jau iet labāk pateicoties visiem sarunas dalībniekiem.
Paldies Dievam, ka Čili Pica vēl piegādā ēdienus uz mājām !:)
M&S:)
Mārtiņ, uzņēmējdarbības filosofija par to, ka klientam vienmēr taisnība jau ir novecojusi. Kādam nevar būt taisnība tikai dēļ noteiktas soiciālās lomas, sevišķi ja šis kāds ir idiots...;) Taisnībai pat nav nekādas nozīmes, ja mēs vienkārši respektēsim un cienīsim viens otru, neatkarīgi no tā, kurš ar ko nodarbojas un plena iztiku, ja vien tas nekaitē citiem - neieslīgisim diskusijā par tabakas, alkohola un fastfood industrijām :), runa par tiešu, tūlītēju kaitēju. Ar kaitīgajām industrijām arī tiksim gala, dod cilvēcei laiku, jo līdz tam ir "jāizaug"...