Maxima - Drausmīga attieksme
Vēlos vērst uzmanību dažiem Maxima darbiniekiem par attieksmi pret klientu. Info centra no ritiem neviena nav-bet tiklīdz lūdz kādu no darbiniekiem lai apkalpo. Pretim jāklausās ka tā neesot viņa darba vieta un viņai tas neesot vispār jādarot. Akcijas nav nomainītas un maldina klientu ar pašreizējo cenu un īsto.. Uz jautājumu kāpēc Cena atšķiras plauktā no čeka Cenas-pretī saņemu bļāvienu ka viņai tas neesot jāmaina. Tad jautājums vai man ka klientam ir jāzin kas kur strādā un kāpēc Cenas atšķiras plauktā no kases.
Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu sūdzību, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Maxima veikalā ir notikusi šī situācija.
Ar cieņu,
“Maxima Latvija” komanda
Комментарии (6)
Tīri intereses pēc, kāpēc man šādas situācijas negadās ne Rimi, ne Maximā, ne Lidl? Neviens pārdevējs pie ratiem uz mani nebrēc, ja pajautāju -palīdz. Vienmēr laipni.
Varbūt jūs pati neprotat uzvesties? Vai arī jūs savā būtībā izraisāt tāda cilvēka iespaidu, uz kuru tik vien kā sabrēkt...savādāk es tiešām nezinu, kas tāds jāizdara, lai Maximas pārdevēji kliegtu virsū
Man arī pa šiem 20 gadiem vēl nekad neviens nav kliedzis virsū. Bet dažas reizes ir nācies novērot kā pircēji pazemo veikala darbiniekus.
Pievienojos #Arkukušjans,man ari nav gadijies sastapties ar sliktu attieksmi no personala puses,bet vairakkart esmu noverojis ka pirceji kliedz,pazemo un pat bija reizes ka met ar precem darbinekiem sejas...kliedz ka "klientam ir taisniba" un lai darbinieks "aizver muti kad klients runa" utt...es nezinu kadiem nerviem tur jabut lai tur stradatu.es butu kadu grozu uz galvas tam blavejam uzliktu vai iesplavis seja...par lamuvardiem jau nerunaju,tas tikpat skaidrs...es nelautu sevi pazemot...principa si attieksme no klientiem un protams vadibas kas atbalsta klientu nevis darbineiku,neskaitot mazo algu,vel viens iemesls tam ka veikalu tikliem pietrukst darbinieku...
Pieņemsim, ka mēdz būt tie daži gadijumi, bet pārsvarā apmeklētājs vai nemāk sevi pasniegt vai meklē pie kā piekasīties. Acīmredzot, kāds vai sen neiedeva. Man arī personīgi nav bijuši tādi gadijumi atskaitot, kad nesvēcina vai nesmaida, bet nu esmu cilvēks saprotošs un saprotu, kad nu darbs ir bēēēē.
Man pazīstamā strādā RIMI un tik tiešām tā arī ir, ka atbild par savu nodaļu nevis to kas notiek citā nodaļā, lai arī viss zem viena jumta. Nepatīk dzirdēt, kā ir - ej dillēs.
Cenas visur klibo. Esmu piefiksējis pie kases un kasiere vecāko pasaucot piedāvāja to cenu, kura ir vai cenu kura uzrādās. Protams nācās dzirdēt, ka jaskatās uz datumiem uz ko atbildēju, ka man par to nemaksā. Īsāk sakot nav bijušas problēmas, protams ir gadijumi, kad mājas secināju, ka cena atšķirās - pats vainīgs, ka nesekoju pie kases.