Maxima - Darbinieku attieksme
Sveiki.
Šodien jau izlēmu rakstīt sūdzību.
Ir viena darbiniece maxima veikalā, kura sēž pie pašapkalpošanās kasēm, kas, manuprāt, ne līdz galam izpilda savus darba pienākumus.
Nav nekas briesmīgs, bet ļoti nepatīkami redzēt tādu attieksmi. Mans lūgums būtu veikt pārrunas ar saviem darbiniekiem, un konkrēti ar to meiteni, kas strādā šodien 29.07.
Tātad, šodien ap plkst.19.00 ar ģimeni iepirkāmies valdekas maxima veikalā, es biju pēc sava darba - jau nostāvēJusi kājās 11 h, norēķinājāmies pašapkalpošanās kasēs, jo tā es ietupu gan savu laiku, gan kasierēm mazāk darba. Bet mēs paņēmām enerģijas dzērienu un uzrādijās teksts: "uzgaidiet, pie jums tūlīt pienāks konsultants"
nu lūk, gaidām! Redzu kā konkrētā meitene apskatās datorā, ka mums ir parādījies šis uzraksts. Un paskatoties man acīs pāris sekundes, aizčāpo kaut kur prom. Kad atgriežas, nosēdina savu dupsi, un nekur vairs iet netaisās (vēlos piebilst, ka labi 1x, bet ar šito konkrēto darbinieci tā jau ir 101x, ar citiem darbiniekiem šādu problēmu neesmu ievērojusi) .
Turpināju vērot darbinieci un kad atnāca, papriecājos, ka beidzot kāds pie mums pienāca.
Uz ko man pretīm ar nepatīkamu smīņu paplaukšķināja plaukstas.
Piebildīšu, ka man nav grūti pieiet pie meitenēm, kas tur sēž. (bet tad nav jāliek uzraksti, ka kāds pie manis pienāks)
bet šoreiz man rokās bija 2 gadus vecs bērns, es pati nogurusi. Vēl varu piebilst, ka gan man, gan personai, kas bija ar mani ir pietiekami virs 25 gadiem.
Vēl piemirsām noņemt "pīkstuli" no pannas, ko nopirkām. Ejot ārā pa vārtiņiem, tie iepīkstējās.
Uzreiz iedevām pannu, lai noņem pīkstuli.
Bet darbinieces spītības dēļ, viņa izrakņāja vēl visu maisu, apskatījās čeku utt. Darbības ir pareizas zinu, bet mēs konkrētās preces pirkām viņai deguna priekšā, pati varēja atnākt un noņemt to "pīkstuli"
nu un lūk, cenšoties ietaupīt savu laiku iepērkoties pašapkalpošanās kasē, es pavisam savu laiku neietaupīju un izgāju no veikala ar ļoti nepatīkamām emocijām. Ar šo meiteni jau vairākkārt ir bijusi līdzīga nepatīkama saskarsme, lai tad labāk iet noliktavā strādāt, nevis ar cilvēkiem.
Gaidīšu atbildi, un rezultātus attiecībā uz pašapkalpošanās kasu darbiniekiem. Paldies!
Labdien!
Paldies par sniegto informāciju.
Ar atbildīgo darbinieku tiks veiktas pārrunas un atgādināti viņa tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem.
MAXIMA Latvija ir svarīgs ik viens klients, tāpēc paldies, ka norādiet uz nepilnībām, kuras mums jāuzlabo.
Atvainojamies par radušos situāciju un ceram, ka turpmāk iepirkšanās MAXIMA tīkla veikalos Jums būs patīkama un neradīs vilšanos.
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Комментарии (2)
Nemelojiet, uz ekrāna nav uzraksts- gaidiet, pie jums pienāks.
Kas tad tur rakstīts ?
Varu citēt : " UZGAIDIET,PIE JUMS TULĪT PIENĀKS KONSULTANTS!"
Varbūt latviešu valodu nesaprotu,bet mani eksāmenu rezultāti par to neliecina .😄