Maxima - cenas radīšana, apkalpošana
Labdien, velētos informet, ka veikala Maxima, kas atrodas Saharova 20a ir ļoti rupja apkalpošana, konkreti sieviete, kura strāda informacijas punktā, nekad nevar dot konkretu informaciju par precēm, un runa arkartīgi rupji, nepatikami vispar ieiet šajā veikalā, savukart kas saistīts ar pārtikas prēcēm ir ļoti interesanta situācija, cenas uzrāda ar akciju un ļoti bieži atnākot dienās vidū akcijas nav, un sanāk ka ir jāmaksa par pinu summu bez akcijas, tā ir desu nodaļā, arī nekad nav pārdevējas, kam var pajautāt, nav akcijas kuras it ka ir, bet reāli sanak ka jāmaksa vairāk, tāpat arī ir apģērbu nodaļā, nekād nav pārdēvējas, un cēnas uzrādītas ar atlaidi uz precēm, bet kad nak uz kasi maksāt sanāk, ka nekadas akcijas nav un pati kasiere bļauj ka paši esam vainīgi, nākot uz informāciju prasot izskaidrot to, informācijas darbiniece mēt mums sējā tas desas un zeķes ar vardiem veikālā viss ir kartīgi, tā ir jusu problēma, veikalā ir pašapkalpošana.
Drīz būs uzcelts jauns veikals blakus Maximai - Prizma, cerēsim ka tur nebus tādas attieksmes, jo visi runā par to, ka Maxima tas ir praksē, klientu apmaldīšana.
Комментарии (1)
Kas ir klientu APMALDīšANA?