Maxima - Bojāts produkts
Jau kuru reizi pērkot gaļu maximā (vistas, cūkgaļas) un vērot vaļā tai pati dienā produkts jau smird. Pēc būtības glābšanas noradīts laiks ir 2-4 dienas. Kā var pārdot jau bojātus produktus? Diemžēl čeku nepaņemu, nevaru iet strīdēties un prasīt nomainīt. Gaļa gan jau maksā pietiekami dārgi, lai to mest ārā tik vienkārši… paldies, par izmestu naudu un sabojātām vakariņām. Kauns Maxima.
Labdien!
Atvainojamies par šo nepatīkamo situāciju!
Ja pirkuma laikā tika izmantota Paldies karte, lūdzam nosūtīt tās numuru uz e-pastu [email protected] un pirkuma datumu, lai varam lojalitātes sistēmā sameklēt Jūsu pirkuma čeku un izskatīt radušos situāciju.
Gaidīsim Jūsu ziņu!
Ar cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Комментарии (5)
Saki paldies kulturāliem pircējiem, kas katru dienu izmētā gaļas un piena produktus pa visu veikalu, starp makaroniem, drēbēm utt.
Nepērciet nocenotu preci
Tur ir tā lieta tai bija balta cena
Esmu saskāries ar šo pašu problēmu, tāpēc ņemu tikai marinētu vistu. Tur tuhļatina gadās ļoti reti.
Vakara Talsi MXIMA nolirku mazās gurķus bet šodien visi sapuvušas un sāpēleja, visus izmetu ārā pat nepagarsoja. Es domāju ka tas nav tikai man. Es ar to problēmu sastopas ne pirmoreiz Talsos veikala.Gurķi ir bijušas smukas tikai uz vitrinas pirmaja diena, bet tas nepareizi glabā tāpēc viņi sabojājas nākošajā dienā. Biju nikns jo gurķi tagat nemaksā 50 centus. Jā veikals Talsos xxx maxima darīs tādas lietas varēs paskatīties savās sapuvušas precēs interneta . Citādāk ar to cīnīties nevaru diemžēl.