LV RU

Maxima - Bojājums

Iegādājos savu iecienīto kūku "Napoleons" nosauktajā Maxima veikalā. Ļoti negaidīti mani arī pārsteidza kaut kas melns/brūns iekš kūkas. Derīguma termiņš norādīts līdz 02.12.2019., tomēr kūka nebija tāda, kādai tai jābūt (bija cieta, ka knapi varēja sagriezt ar nazi), turklāt tai jābūt kraukšķīgai. Vienmēr tieši šīs firmas kūka "Napoleons" garšojusi vislabāk, tomēr Maxima sagrāva manas domas.

23.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от uznemums Maxima Latvija Ответ от представителя 27.11.2019

Labrīt!
Paldies par sniegto informāciju.
Jūsu sūdzību esam pārsūtijuši ražotājam SIA "Pelija A".
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Комментарии (12)

Cūkurgailis 23.11.2019

apēdis visu un rāda drupačas..laikam garšīgi tomēr bija

A Alise Uzuleņa 23.11.2019

Apēdusi.
Un ne visu. Pārējo izmetu ārā.
Vai man miskasti priekš Jums nobildēt?

T Turkey901 23.11.2019

Jā, tā gadās ar pārtikas produktiem, nu un?!
Vai tiešām uzreiz jāsūdzas, ja vienmēr bija ok un vienreiz sanāca "brāķis"?

A Alise Uzuleņa 23.11.2019

Es pati ik dienā strādāju ar pārtikas produktiem un zinu attiecīgos soļus kas un kā jādara, ja produkts ir kā pats/pati to nosaucāt "brāķis", lai cilvēkiem būtu iespēja saņemt tikai pašu labāko.

Džozefīne 23.11.2019

Vai tad ar šo nevajadzēja vērsties pie ražotāja nevis mahimas? Te jau ņēmās ar palagiem, ka visi jāpārbauda, ko tad tagad griezīs katru torti desmit daļās un skatīsies, kas iekšā? Ja veikala darbiniece to darītu, atkal būtu slikti, ka bakstās pa ēdienu.

A Alise Uzuleņa 23.11.2019

Neiet runa tikai par to, kāds iekšā. Kūka nebija svaiga. Te ir divas problēmas uzreiz, varētu būt, ka derīguma termiņš tika pārlīmēts.

E Evijka 24.11.2019

Pirmkārt, kāds sakars Maximai ar Pellija? Uz derīguma termiņa ir redzams ražotāja logo, tātad veikalā to noteikti nevarēja pārlīmēt, otrkārt kā veikals var pārbaudīt kas kūkai iekšā? Preces tiek saņemtas ar pavadzīmi un pārbaudītas pēc ražotāja termiņa, kurš ir vairāk kā atbilstošs. Tātad sanāk, ka cienītā patērātāja nezin rīcības soļus kādā secībā jārīkojas , ja iegādāta prece kura neatbilst prasībām ražotāja vainas dēļ. Bet Maximai iesaku(ja ir iespēja identificēt klientu pēc Paldies kartes vai vel kādi) vērsties ar pret sūdzību publiski nosaucot klientes datus par neslavas celšanu un reputācijas bojāšanu

D Dace Koltova 23.11.2019

Nakamreiz pirms nopirkt vajag attaisit vāku vaļā un paskatīties kas iekša

T Turkey901 24.11.2019

Un pagaršot

A Alise Uzuleņa 24.11.2019

Ja nepamanījāt, mans vārds un uzvārds redzami šeit pat. Ja vēlaties iesniegt kādu sūdzību par mani.

E Evijka 24.11.2019

Tā kā es nestrādāju Maximā -nēesmu pilnvarota kaut kur vērsties par neslavas celšanu.

A Alise Uzuleņa 24.11.2019

Es jau tikai pateicu. Mazums, ja Jūs nepamanījāt.. ;)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы