Maxima attieksme pret pircēju sistemātiski nenormāla, rupja, pasūtīja - Slikts serviss
Gadiem iepērkos Kauguros Maksima xx, agrāk tā nebija bet tagad sistemātiski no rīta nestrādā neviena kase. Cilveks kurš pie informacijas kārto cigarešu pakas atsakās apkalpot pircēju sūta uz pašapkalpošanos, bet es neprotu un negribu strādat par kasieri, man par to nemaksā es gribu laipnu apkalpošanu ar labrīt un ar veiksmīgu dienu. Un tādēļ ja jūsu firma to nevar nodrošināt tad tā arī uzrakstiet pie ieejas jūsu veikalos. Šodien 8.30 minētajā veikalā nestrādātāja neviena kase uz lūgumu lai mani apkalpo saņēmu atbildi, gaidiet, es teicu ka man nav nekas jāgaida tad jaunais cilvēks ar neskūto seju smirdoš pēc sviedriem man pateica nu tad ejiet. Neko darīt, nācās iet pāri ielai uz veikalu rimiju, tur vis normāli ,2 kases strādāja nopirku visu vajadzīgo. Gribētu lai veikalā kurā es iepērkos daudzus gadus pret pircējiem attiektos ar cieņu, lūgums strādāt ar darbiniekiem lai apkalpošanas kultura būtu normālā līmenī, ja godīgi, vairs negribu iepirkties jūsu veikalos un paziņām lūgšu to nedarīt. Guntars meišs atbalss iela 4 jūrmala
Комментарии (2)
Jums ir nopietnas novirzes
Ja grib ātrāk, tad jāiepērkās pašapkalpošanas kasēs. Ja grib, lai kāds cits tevi apkalpo, tad jāgaida rindā. Ja grib iepirkties lētākajā veikalā, tad jārēķinās ar to, ka apkalpošana nebūs pati labākā. Ja pieņem vairāk darbinieku un maksā lielākas algas, tad arī preces paliek dārgākas. Loģiska ķēde. Cēloņseku sistēma.
Un es neticu, ka tu tur vairs neiepirksies "nekaaaaddd". Pat Zoļiks neapturēja Maximu apmeklēt, kur nu vēl garās rindas.