Maxima - Attieksme pret pircējiem!
Šodien apmeklējot Maxima veikalu Brīvības ielā 7 Ogrē, palika rūgtuma sajūta! Diez vai šo veikalu vēl apmeklēšu!
Atnācu uz veikalu iepirkties, pie veikala stāv bariņš klientu, mūs protams nelaiž iekšā, un arī ārā pircējus nelaiž! Tur itkā esot aizturēts zaglis, gaidot policiju! Kad ielaida iekšā, protams negribīgi, jo cilvēki, ko nelaida ārā sāka celt traci, no pārdevējas Ilānas bija jānoklausās lekcija, ka klienti nepacietīgi, ka vai tad cita veikala nav kur iet, it kā vienīgais veikals Ogrē? Ļoti nepieklājīgi tas bija no pārdevējas puses! Tādam cilvēkam nebūtu jāstrādā apkalpojošā sfērā, ja nevar turēt savas domas pie sevis!
P.S. Viss notika aptuveni ap 15.00
Labdien!
Nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi ir viena no mūsu prioritātēm, tādēļ pateicamies par atgriezeniskās saites sniegšanu.
Ar darbiniekiem tiks veiktas pārrunas un atgādināti viņu tiešie darba pienākumi, īpaši uzsverot ar cieņu un lojāli izturēties pret klientiem arī ārkārtas situācijās.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un novēlam patīkamu iepirkšanos Maxima tīkla veikalos.
At cieņu,
"Maxima Latvija" komanda
Комментарии (5)
Nu vai tad nav vienīgais veikals Ogrē?
Tādam"trauslam" pircējam nevajadzētu nākt uz veikalu. Atnāci, ievēro personāla prasības. Savus noteikumus vari diktēt savā istabā.
Visdrizak Jus sakat skali izteikt savas domas par veikala slegsanu un ka tas trauceja Jums iepirkties,par to ari sanemat šadu atbildi.mani vienmer izbrina ka klienti sak izgazt savas dusmas par jebko kas notiek veikala uz kasieriem.šaubos ka tiesi kasiere sledza ciet durvis,drizak to izdarina apsardzes darbinieks,saja gadjuma ari savas pretenzijas jaizsaka vinam,bet Jus un Jums lidzigi uzskata ka ir tiesiabas pavlblaut uz apkalpojoso personalu.un galu gala ja es butu saja situacija,lai nesaltu un neteretu laiku-ja,es izmantotu vel divus citus maxima veikalus,vai vispar citu veikalu.nevis uzpustu problemu tuksa vieta...vai ari komkreti saja veikala preces dalija bezmaksas?
Pirmkārt, neviens no ārā esošajiem nevienu vārdu kasierei nepateica!
Otrkārt, neviens nedod viņai tiesības apvainot citus bez iemesla!
Treškārt, es pati strādāju apkalpojošā sfērā un zinu kādas ir elementāras pieklājības normas!
Pirmkārt, ,,bariņš,, nav piemērots pircēju rindaj. Otkārt, ja ir iesāstīta policija, tad atvajnoiet, policijas darbība, vaj tā ir ceļā, vaj prīvatīpašuma, vaj kur citās vietās ir saaistīta ar viņu darbu, un diemžēl ar mūsu komfortu. Kā dēļ Jūs uzkatāt, ka veikală tas darbojās citādi?