Maxima - Apkalpošana
š.g.07.12. Iepirkos veikalā Maxima Kurzemes prospektā 141. Pirku salvetes Optima bordo un sarkanā krāsā, pa cik uz abām šīm salvetem bija akcija, t.i. melns uz dzeltena rakstīts 0, 19 Ls. Kasē Nr. 8, ko apkalpoja kasiere Olga Vereščako, izsitot preci, ievēroju, ka sarkanām salvetēm izsit cenu 0, 29Ls. Pajautāju kapēc, ja pie preces ir cita cena, viņa sāka kaut ko skaidrot par sistēmu, kura neievada akcijas cenu utt. Galu galā pateicu ka no šīs preces atsakos, uzdevu jautājumu kapēc kasieris nav lietas kursā par akcijs cenām, kas ir veikalā, viņa pateica, ka nevarot aterēties visas cenas, ja man kas nepatīk, lai eju žēloties. Pateicu, ka tieši to arī darīšu, uz ko šī kasiere krievu valodā nomurmināja "žalavatsa iz za 10 sancimov, nu i dura". Klusēdama aizgāju prom, cilvēki rindā to dzirdēja. Jautājums: 1. Kapēc kasē cenas atšķiras no vitrīnas cenām?
2. Vai kasieris ir tiesīgs skaļi apvainot pircēju, ja pircējs grasas žēloties par veikala nesakārtotību apkalpošanas sistēmā?
P.s.Antireklāma pateicoties kasieres neprofesinalitātei, jo kasierim būtu pietiekoši vienkārši atvainoties par radušos situāciju, nevis mani apvainojot aizstāvēt savu, šoreiz tiešām kļūdaino pozīciju.
Комментарии (26)
saskaiti pats summu pēc normālas cenas un iedod lai nevajadzētu dot atlikumu, . savāc pirkto un ej ārā. ja buus kautkādas pretenzijas- saki lai pati iet un skaita cik sanaak ja ar sisteemu apieties nemāk. ja nesaprot- lai sauc administrāciju. jebkurā gadījumā tev ir tiesības nopirkt preci pēc tās cenas, kas ir rakstīta plauktos nevis iesista sistēmā. Bet vispār viņi lieliski visu zin, tā viņi sev papildus naudiņu nopelna.
Cien.Ināra, vai tad pie admin. ar griezāties, kā draudējāt? Es domāju, ka nekļūdīšos, ja to vārdu-dura-pati te ielikāt, lai dramatiskāk izklausās. jau piegriezās šīs sūdzības par Maximu un cenu neatbilstību, vai tiešām kasieris vainīgs, ka kase uzrāda to, ko uzrāda. Jūs liekaties nožēlojama, ka uzbrūkat kasierim. Nuja, karā jau arī šauj nost nevainīgu kareivi, nevis ģenerāli, kas dod pavēles:)
Anda! Es neuzbruku kasierei, mierīgi pajautāju to ko iepriekš aprakstīju, un, ja es būtu tāda kā jūs mani mēģinat norksturot, es pēc kasieres apvainojumiem tiešām būtu skandalējusi. Bet...ar asarām acīs, ar aizvainojumu, es ar abiem saviem maziem bērniem no veikala aizgāju. Tas nav pirmais gadījums, bet es par to nekad neko neesmu teikusi, jo pirms tam kasieri tiešām vnk atvainojās, un es vnk aizeju. Šodienas kasieres izteicienu dzirdēja cilvēki rindā. Nē, kasieris nav vainīgs, ka kase uzrāda citu cenu nevis to, kas plauktos. Tie kas liek plauktos cenas nav vainīgi, ka kase uzrāda citu cenu. Vainīgi ir stulbie pircēji, kuri to pamana. Vai ne? :)
Tad vainīgs stulbais kasieris?...Un neticēju, jo rakstījāt, ka nomurmināja, tapēc varbūt izlikās tā""dura""...
bet, neatbildējāt, vai bijāt pie administrācijas?
Pa duru tas nebija smuki, bet neuzskatu, ka kasierei bútu játvainojas par to, ka cena nav pareiza, jo kasieris to cenu taču neievada. Un nevajag savas dusmas izgāzst uz kasieri viņai nav jāklausās un jātvainojas citu cilvēku neizdarību dēļ. Tad tiešām ir jāsūdzās administrācijai citādi sanāk, ka Jūs sabojājat garstāvokli gan kasierei gan pašai sev!
Kasierim ir jāatvainojas, jo klientam vienmēr taisnība ;) Pirmais biznesa likums. Tāpēc jau maxima ir tik nožēlojama, ka nodarbina lētas krievu žurkas.
Jāiet sūdzēties un informācijas punktu!
šajā ziņa jāsaka, ka Liepājas Maxima(s) ir daudz augstākā līmenī..nopirku tur 4 CD, kuriem pie kases uzrādīja par 40 sant. vairāk..paziņoju, ka vēlos preci par cenu, kas noradīta - nevis par to, kas viņu datu bāzē..Kasiere atdeva tos Ls 0.4 iespējams no savas naudas...bet vismaz nākamreiz viņas pievērsīs lielāku uzmanību preču cenām veikalā. Rīgā 6dien bija līdzīga situāciju..apsvēru rakstīt iesniegumu PTAC, bet atmetu ar roku, jo viņu ofiss atrodas pietiekami tālu, lai es neskrietu uz turieni pēc darba..atliek cerēt, ka kaut kas uzlabosies.. bet problēmas ar cenām nav tikai Maxima..un tas nav darbinieku trukumu del..tas ir vienkarsi marketings, jo katru reizi, kad nepamanat, ka iesit augstaku cenu..maxima nopelna uz juru rekina papildus $$
Bravo, problēmas ar cenām ir tajos veikalos, kuri nemaksā normālas algas un dēļ tā ir spiesti pieņem darba bomžikus. Tas attiecas gan uz Maksimu, gan uz Rimi, gan uz citžm līdzīgām miskastēm. Kautkā nevienu reizi man nav gadījies lamāties dēļ cenas Stockman-ā, vienmēr viss ir čikiniekā.
Es arī uzskatu, ka kasierei( lielveikalos kur viņas tikai kasē sēž) nebūtu jāatvainojās par citu kļūdām!!! Vainīga ir tā pati administrācija, kura neseko līdzi. Pat pārdevējs kurš izlika šo cenu zīmi un preci nav vainīgs, jo cenu atbilstību regulē prečziņi! Un kasierei, ja vien pietiekami audzināta vajadzētu vispār noklusēt uz tādu neapmierinātibu kas jauzklausa viņai. Jo vainīga tikai vadība. Un kasierei arī nebūtu tā problēma jaskrien risināt. Priekš tam ir pircējs, kas ies sūdzēties administrācijā.
Strādāju u/v "Stockmann" kasieres amatā jau sen. Un zinu ka katra amata pārstāvis dara TIKAI savu darbu un kasieriem līgumā teikts kas viņiem jādara.Tur nav minēts, ka man jāklausās visādas pretenzijas! Priekš tam ir admin. un info centri. Pretenzijas izteik kasē atļauts tikai par nepareizi izdotu atlikumu, nepareizu rīcību ar bankas karti, divreiz saskaitot vienu preci, kas patiešām ir kasiera vaina nevis par cenām, bardaku, vai tādām lietā ar ko man nav saistības un kuras es nevaru nedz labot nedz novērst, jo ne man ne citiem kolēģiem kasieriem pat prātā nenāk celties un skriet risināt preču speciālistu problēmas. Jūsu tiesības ir atteikties no preces vai pieprasīt to cenu kas plauktā, bet to arī risinās admin nevis kasiere!!!
Bravo!Kādas tik gnīdas nav sastopamas!Es ar savā dzīvē vienreiz piedzīvoju līdzīgu gadījumu, tikai biju pretējā pozīcijā. Starpību atdevu klientam no savas naudas un par to nepārdzīvoju. :) Man vienkārši šķiet, ka dīvaini ir cilvēki, kas to naudu paņem... :)
Zinu pat gadījumus, kad pircējs sāk sūkstīties, ka pa velti atbraucis...preces nav...pa velti braucu, benzīns dārgs...kā ta tā..aptuveni desmit minūtes ieklemmējas uz to, kamēr pārdevējs no maka bez problēmām izvelk 20Ls un iedodot pasaka: te jums pietiks atpakaļceļam un vēl uz D-pili aizbraukt! :) Un tādiem nav kauna sākt vēl smaidīt un iegrūst naudu ķešā.
Nevajag mani tagad noriet! Bieži aidodu naudu cilvēkiem, pat uz neatdošanu, bet tāpēc neplēšu sev matus no galvas..esmu pensionāriem palīdzējusi, par vēlamo preci pusi no summas pieliekot no savas puses...cenšos palīdzēt...bet tādus morālos kropļus kā aprakstītos redzēt negribu!
Super! Kasiere nezina un nav atbildīga par to, kas darās zālē, zālē nav nevienam jausmas, kas ievadīts kasē un kādu cenu izsit kasieris. Kā dažas labas te izsakās nevienam neesot pienākums atvainoties. Tāda sajūta, ka veikalā strādā divas viena no otras neatkarīgas firmas (es pat teiktu naidīgas viena pret otru):)))) Smiekli nāk!
Tu, Gunar, iedomājies, ka stāvi rindā pie kases, līdz, pēkšņi, kasiere pieceļas un iet noskaidrot, kas notiek konditorijas nodaļā(piem.pārbauda cenas)...Tu gaidi, jo viss taču pēc taviem uzskatiem...Un, kad kasiere izsit Tev čeku, pēkšņi iejaucas pārdevēja no konditorijas nodaļas, lai noskaidrotu, ko tā kase tur galu galā sit vai nesit...Tu atkal gaidi, jo tā arī taču ir normāli...katram darbā ir savs uzdevums, un ja visi kārtīgi to pilda, tad cenas arī būs pareizas...šinī gadījumā bija kļūda, bet ne kasiera, bet, protams, atvainoties kasierei vajadzēja.
Kā jau dažas te rakstīja vainīga ir tikai tā darbinieku daļa, kas nodarbojas ar preču ievadīšanu sistēmā. Respektīvi kā kurā veikalā- menedžeri, prečziņi vai preču speciālisti. Ja viņi pārdevējam neiedod jauno cenu zīmi kā pārdevējs var zināt, ka cena mainīta? Nekā! Un ja pārdevēju kaut par kautko vel varetu vainot tad kasieri jau nu noteikti kasēs cenas neievada. Ja ir skaneru sistēma :) Tāka vaina ir tikai uz tiem pašiem prečziņiem
Anda...Bet tā arī ir jābūt, kad pārdevējs iet un pārliecinās par pircēja sniegto informāciju sakarā ar CENU STARPĪBĀM KASĒ un PLAUKTOS...
Man gan to pārdevēju Maximā žēl...Viņas jau tikai izsit cauri svītru kodu un ja tas nesakrīt ar papīrīti uz plaukta viņa tur gribēdama neko darīt nevar, bet noklausīties naeapmierinātos pircējus gan nākas...
pardeveja jau nav vainiga, vainigi tie, kas tas preces un akcijas tur izvieto un ka ievada visu sistema.
bet vis parejais serviss maxima ir gribetos teikt "padomju laiki atgriezas " apkopeja slauka man pa kajam un vel k-ko skali brec, ka es vinai trauceju, daziem plauktiem nav iespejams pieklut, jo viniem tikko ir pievestas preces, kam noliktava vietas nepietiek, tas tiek izvietotas turpat tirdzniecibas zale(mazpilsetas un 1x maximas )
klientu maldinasana ik uz sola, jo dazam precem cenas vispar nav atrodamas un neviens no pardevejiem, kas tur vazajas, nejedz neko paskaidrot.
aa, un vel ari tas expres kases un matem ar berniem, pardevejiem ir pilniba nosplauties, ja pie expres kases piebrauc pilniem ratiem, vienalga apkalpo un man noperkot 3 preces tik un ta sanak gaidit nenormali ilgi, nemaz nrunajot, ja ieperkos ar bernu
Ziniet, kas nav strādājis tādā vietā, tam nav ne mazākās sajēgas no visa tā, un tāpēc viņš savu neapmierinātību izgāž uz kasierēm.Brīžam tie pircēji ir tik stulbi, ka pilnīgi jābrīnas...Jā tik tiešām, ja plauktā rāda citu cenu un kasē citu tur ir tikai vienīgi vainīgi sistēmas darbinieki, un kasieri tur nu neko nevar samainīt, tā kā nav ko brukt virsū kasieriem.Es tik tiešām piekrītu kasierei, ka tā pircēja ir vienkārši DURA un vairāk nekas.
es atvainojos, es arī strādāju kasē. un es nēsmu nekāda bomzene. tas ka cenas nesakrīt tā nav kasieru vaina, tā ir pārdevēju un menedžeru vaina. mēs strādājam ar svītrukodiem nevis ar cenām...