Maxima - Apkalpošana
Šodien, atbraucu pusdienas pārtraukuma uz maximu. Laiks nebija daudz, tādēļ ātri domāju ko paēst paņem, paņemu 2 studenta maizītes un cezera salatus ar vistu, redzēju ka kases ir lielas Rindas un pilnas, diemžēl pašam tikai skaidra nauda bija piejema, izdomāju aiziet uz ātras apkalpošanas kasi, jo zinu un atceros ka jāapelpo klients ir līdz 3 precēm, ja preču skaits pārsniedz, tad jāstāv pilna Rinda. Stāvēju 5minūtes, stāvu 10minutes, man atbild ka kase ir slēgta un ja gribat ātrāk ejiet norēķināties ar karti. Man ir viens jautājums, kādēļ šī kase ir domāta? Kādēļ mani neapkalpo un kādēļ man ka klientam ir jājūtas slikti, jo redziet cilvēki strādāt negrib. Diemžēl šī nav pirmā reize bet jau patsmita reize.
Tajā brīdi strādāja kasiere vārda Māriņa. 17maijs, pulksten 14: 00.
Labdien!
Lai varētu pārbaudīt Jūsu sūdzību, lūdzu uz [email protected] atrakstiet kurā Maxima veikalā ir notikusi šī situācija.
Ar cieņu,
“Maxima Latvija” komanda
Комментарии (1)
Pašapkalpošanās kasēs vari pirkt cik gribi preces. Info centrs ir pavisam kas cits.