Maxima - Apkalpošana
JAUTĀJIET MĒS JUMS PALĪDZĒSIM! Šis uzraksts pilnībā ir jānovāc no pārdevēju halātiņiem, jo neatbilst patiesībai! Lūk piemērs no dzīves, jautājām par tortillu atrašanās vietu, uz ko pārdevēja ar nepilnu valsts valodas krajumu atjautāja, kas tad esot tās tortillas, kad saņēmusi atbildi par to, ka tās ir līdzīgas planajām pankūkām taču gatavotas no kukurūzas miltiem, viņa mūs aizveda taisnā ceļā pie plānajām pankukām. Es visu saprotu, ka nevar zināt visu preču klāstu, taču atrodi kompetentāku kolģi un palūdz lai atrisina šo starpgadījumu, taču mums tiek uzgriezta mugura un pārdevēja dodas sev zinamā virzienā. Kad vīrs pajautaja ko nozīmē šis te uzraksts uz pardevējas muguras " JAUTĀJIET MĒS JUMS PALĪDZĒSIM! " atbildē saņēmām vien neskaidru burkšķēšanu. Žēl ka tāda attieksme, ceru, ka drīzumā konkurējošais veikals spēs pierādīt savu darbinieku kompetenci!
p.s. šādi piemēri ir ļoti bieži, vienkārši mērs ir pilns un es lūgtu Maximas vadībai mainīt ko apkalpojošo darbinieku uzvedībā!
Pircēja no Ikšķiles
Комментарии (3)
Domāju, ka te pie vainas nav valodas nezināšana bet vispārējā inteliģence. Iespējams, ka sieviete (pārdevēja) visu mūžu neko citu kā veikalu nav redzējusi, neinteresējās par meksikāņu virtuvi un nezin, kas tā tāda tortilja ir.
jaanaina, piekriitu!
nu Maksimās apkalpošna nav sliktāka kā pim. Supernettos, varbūt atkarīgs no darbiniekiem?