Liela Maxima Jekabpils - Slikta apkalposhana
Esmu šokā par lielas Maximas Jēkabpilī apkalpošanu. Jau pagājušajā gadā biju aizbraukusi atvilinājuma un saskaros ar cigarešu nodaļas pārdevējas negribēšanu aizpildīt dokumentus. Lai gan neizskatījas ka viņa bija tik loti pastrādājušies.
Kad biju samaksājusi par pirkumu un pajautāju vai varētu tomēr samainat uz citu marku cigarešu bloku, atbilde bija, "nē". Es biju šoka "ka nē, ja es pat no kases nēesmu nogājusi mala". Tad bija atbilde ka tomēr varot bet ir jāaizpilda akts un tas aizņems laiku. Es atbildēju, ka "nedomāju, ka ta ir problēma". Pārdevēja bija loti neapmierināta un nelaipna. Un beigas tas nemaz tik daudz tā laika neaizņema.
Šogad mana vecāka meita kas ir pusaudze 15 gadi un viņas bralens ciemojas pie vecvecākiem un ari saskaras ar nelaipnību.
Kad pavaicāja pārdevējai palīdzību sameklēt preci, atbilde bija"nē nevaru palīdziet, pašiem acis ir, atradisiet. "tad ta pati pārdevēja pie kases pusaudzim loti nelaipni kaut ko nomurmināja, tik klusi, ka viņi pajautāja. Bet diemžēl viņa tikai noškobijas un neatbildēja.
Nav nozīmes klientam, vai tas ir pieaugušais, vai bērns attieksmei ir jābūt pienācīgai un laipnai, pat ja nav garastāvokļa tajā diena, citi pie ta nav vainīgi.
Es domāju ka vadībai butu jāpievērš uzmanība šai problēmai un nopietni jārunā ar saviem darbiniekiem vai pat jāpiedāvā iziet kursus ka jāatrāda apkalpošanas vietas.
Комментарии (4)
Nav gluži normāli kaut ko nopirkt un pēc tam "pārdomāt"... Tērē tikai citu pircēju laiku.
Es neuzskatu ka tas ir nenormali,ja pircejs kludas del iegadajas citu preci,to atgriezt.Un otrkart taja bridi pie tas kases neviena cilveka nebija,jo cigareshu nodala apkalpo citaa kase un nevienu pirceju es neaizkaveju.
pirms ko perc,padoma pirms tam,vai tev to vajag.Nevis boja un cakare nervus kasierei
Ja ņemsim pēc noteikumiem, tad cigaretes nedrīkst atgriezt.