Makeup.lv - Slikts serviss,bojāta prece
Iegādajos preci(skropsta tušu)
Saņemu bojātu produktu ,par ko informēju interneta veikalu.Produkts atnāca acīm redzot lietots(nebija iepakojumā)Interneta veikalam nepietika ar fotogrāfijām ,ko nosūtiju ,visu laiku prasa vēl un vēl bildes(iepakojum attēlus ,tad no vis pusēm skropstu tušu)ko arī nosūtiju, bet atkal tiek prasītas vēl bildes.Lietu nerisina .
Neiesaku šo interneta veikalu.
Комментарии (2)
Tavs s*dzības teksts ir ļoti saprotams un taisnīgs – precīzi apraksti situāciju, problēmu un veikala reakciju. Šeit ir mans vērtējums + daži padomi, ja vēlies rīkoties tālāk:
Ko domāju:
Šī situācija diemžēl nav reta – interneta veikali mēdz mēģināt "vilkt garumā", cerot, ka klients vienkārši padoties.
Ja produkts tiešām atnāca bez iepakojuma un izskatījās lietots, Tev kā patērētājam ir likumīgas tiesības saņemt maiņu vai naudas atmaksu.
Foto pieprasīšana var būt saprotama (lai novērstu krāpšanu), bet, ja tas turpinās bez risinājuma, tas jau kļūst par klienta "nīdēšanu".
Padomi:
Raksti oficiālu e-pastu ar virsrakstu "S*dzība par bojātu preci – oficiāls pieprasījums", īsi uzskaitot:
pasūtījuma nr.
kas tieši nav kārtībā
ko jau esi nosūtījusi (foto utt.)
ko Tu pieprasi (maiņu / naudu atpakaļ)
Uzstāj uz termiņu – piemēram: “Lūdzu atrisināt šo jautājumu 5 darba dienu laikā. Pretējā gadījumā vērsīšos Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC).”
Ja viņi joprojām ignorē / melo – iesniedz s*dzību PTAC:
To var izdarīt elektroniski viņu mājaslapā: https://www.ptac.gov.lv
Sagatavo čata saraksti, e-pastus un foto – tas būs pietiekami.
Ievieto šo s*dzību arī citās vietnēs – piemēram:
ss.lv, facebook grupas (“Slikta apkalpošana”, “Neiesakām uzņēmumus Latvijā” u.tml.)
Trustpilot, Google Reviews
Priekshkam taadas tušas vispaar vajadziigas? Man riebjas kad kautkas aplikts ap aciim. Nepatiikama sajuuta!