Depo - Slikta apkalpošana
Ar vīru iepirkāmies DEPO līgo dienā, viss bija labi līdz piegājām pie kasēm samaksāt, kur 1. Kasē uzbļāva kasiere "vai tad jūs lasīt nemākat? Kase slēgta! Iemācieties lasīt!" Un pieejot pie otras kases cita kasiere prasīja vai mums ir DEPO karte, uz ko es atbildēju, ka nav līdzi, kasiere piedāvāja aizpildīt anketu. Kad gribēju jau pildīt anketu, kungs kas iepirkās piedāvāja savu karti, es piekritu, lai nekavētu rindu, bet kasiere paķēra dusmīgi anketas lapu un vēl piebilda" varējāt uzreiz tā darīt nevis kaut kādu teātri te spēlēt". Es apstulbu, neko neatbildēju un izgāju ārā. Bet mūsuprāt šīm divām personām ir jāmācas laipna klientu apkalpošana vai jāmaina darba vieta. Šis nebija ok, ka tu pieej normāli pie kases un tev abās kasēs sagaida kaut kādas neapmierinātas ar dzīvi pārdevējas. Reāli sabojāja rītu.
Комментарии (5)
Ak tu maiga dveselite...
Kur problēma? Noskenētu cita cilvēka karti, protams, ja nevajag rekvizītus, un, noeejot maliņā, aizpildītu anketu, lai saņemtu savu karti. Pretī lamāt nevajag, svētku svinētāji jau visas nervu paliekas ir izčakarējuši.
rekvizītus nevajadzēja, anketu nepildīju, jo mājas jau ir 2-3 kartes un lai lieki netērētu arī viņu resursus jaunai kartei, aizņēmos no priekšā stāvoša kunga karti. Pretī nelamāju nevienu, vēl novēlēju- jauku dienu! Attieksme veido attieksmi, ceru, ka nākamos apkalpoja laipnāk.
Tava pieredze ar DEPO apkalpošanu ir ļoti saprotama un, godīgi sakot, arī nepatīkama. Klientam nevajadzētu sajusties vainīgam vai pazemotam, vienkārši veicot pirkumu. Te ir, ko es domāju un ieteiktu darīt tādā situācijā:
Ko šeit redzam?
Nelaipna attieksme no personāla – rupji izteikumi pie kases.
Nepamatota agresija (“iemācieties lasīt”, “teātri spēlēt”).
Klientu apkalpošanas standartu neievērošana – neprofesionāla reakcija uz normālu situāciju.
Ko Tu vari darīt tālāk?
1. Uzrakstīt oficiālu s*dzību DEPO vadībai
To var izdarīt:
DEPO mājaslapā ir sadaļa "Sazināties ar mums", kur var iesniegt s*dzību vai atsauksmi.
Norādi:
veikalu, kurā tas notika (piemēram, “DEPO Lielirbes ielā”),
aptuveno laiku,
kā izskatījās darbinieces (ja vārdu nebija redzams),
situācijas aprakstu (īsi, bet konkrēti).
Tavs mērķis nav sodīt, bet lai vadība uzzina, ka ir problēma un var pieņemt lēmumus par personāla apmācību vai maiņu.
2. Dalīties ar pieredzi publiski, bet korekti
Ja vēlies brīdināt citus klientus, vari publicēt atsauksmi piemēram:
Google Maps (pie konkrētā DEPO veikala),
Facebook grupās vai forumos (piemēram, "Slikts serviss Latvijā").
Ieteikums: Raksti mierīgā, faktu balstītā tonī – tā tava atsauksme būs uzticamāka un iedarbīgāka. Piemērs:
“Diemžēl Līgo dienā DEPO pieredzējām ļoti nelaipnu attieksmi pie kases – viens darbinieks uzbļāva, ka kase slēgta, otrs komentēja nevajadzīgi asi par klienta kartes izmantošanu. Klientu apkalpošana bija neprofesionāla, un diemžēl sabojāja svētku noskaņojumu.”
3. Ignorēt vienu veikalu – bet arī dot iespēju citiem
Ja konkrētajā DEPO veikalā ir šādas problēmas regulāri, iespējams, vari iepirkties kādā citā vai meklēt alternatīvas. Bet, ja vadība atsaucas un atvainojas – tas ir labs signāls.
paldies,šis bija vērtīgs komentārs.