M79.lv - Slikts serviss, piegādes neatbilst solītajiem termiņiem, klients par to netiek informēts
07.08 veicu pasūtījumu, tajā pašā vakarā saņēmu apstiprinājumu par rēķina apmaksu kopā ar paskaidrojumu, ka sūtījums man tiks piegādāts 10-9 darba dienu laikā. 10. Darba dienā zvanīju uz norādīto menedžeres tālruni ar mērķi noskaidrot, kad gaidāma piegāde. Tā saucamā “menedžere” Viktorija, kurai nav paskaidrots, kā jārunā ar klientiem, atbildēja, ka “šodien viss būs”. Todien “visa” nebija, līdz pirmdienai situācija nemainījās, zvanīju vēlreiz. Tā pati “menedžere” solīja noskaidrot, kur atrodas sūtījums un līdz vakaram atzvanīt. Tas, protams, nenotika, nākamajā dienā neatbildēja ne “menedžeres”, ne veikala telefons. Šodien atkal zvanīju no cita numura un tikai tad, kad biju jau ceļā uz m79 veikalu skaidroties, saņēmu zvanu no veikala, protams, ne uz savu numuru, no kura biju vairākkārt zvanījusi, bet gan uz otru tālruni. Secinājums ir viens: šis veikals eksistē tikai pateicoties tiem cilvēkiem, kas nesaņem sūtījumu un arī neiet cīnīties, lai saņemtu atpakaļ savu naudu. “menedžere” atbild tā, itkā viņai zvanītu un jautātu preci atdot par brīvu. Klientus neinformē par izmaiņām vai pasūtījuma piegādes termiņu maiņu. Vienvārd sakot, briesmīgs veikals. Labāk piemaksājiet un nopērciet preci pārbaudītā veikalā ar garantiju, ka preci arī saņemsiet.
Комментарии (1)
Kaapeec veikalam buutu jums jaatzvana vispaar? Jus maksaajaat par sarunu vai par preci?
Ir normali, ka interneta veikals ar pasutijuma izpildi kaveejas, taapec jums ir jagaida nevis jaaraksta meliigas sudzibas!