M79.lv - Slikts serviss
Pasūtīju internet veikalā bateriju mobīlajam telefonam. Kad atnāca prece izrādījās, ka bateriju nemaz nevar uzlādēt. 2 dienas mēģināju sazināties ar veikalu. Tas izdevās tikai trešajā dienā. Un liels bij mans pārsteigums ka ar visu preci man ir jābrauc pie viņiem. Tas ir 270 km. Prasu vai es nevaru preci atpakaļ nosūtīt pa pastu. Atbilde bij, nē, ja gribat saņemt naudu atpakaļ ja prece būs bojāta vai servisa centrā samainīt jābrauc pašiem. Tad rodas jautājums, ja jau tik "labs" serviss, tad varbūt nav vērts sūtīt preces pa pastu? 21 gs. Visos iepriekš lietotos internetveikalos visu var nokārtot attālināti. Tikai ne šajā
Комментарии (1)
Man tieši tas pats! Pasūtīju preci, saņēmu priekšapmaksas rēķinu, samaksāju. Pēc 2 nedēļām izdomāju, ka tā kā preci neesmu joprojām saņēmi, vajadzētu painteresēties, kādā stadijā tad viss ir (zināju, ka šiem preci pašiem jāpasūta)! Izrādās, esot grāmatvedības "kļūda", it kā nav saņēmuši maksājumu. Pēc negribīgas kļūdas atzīšanas, nu prece esot "pasūtīta". Jāgaida esot atkal! Cik ilgi, nezinu. Bet, nu - vairāk kā 100 eiriķi man "iesaldēti" nu jau gandrīz mēnesi!