M79.lv - Slikts serviss, bojājums, krāpšana
Labdien!
Ja Jūs vēlaties iegādāties kvalitatīvo preci, un ja gadījumā prece ir ar defektu, šī problēma tiks atrisināta dažu nedēļu laikā, un ja JŪS ESAT JURIDISKĀ PERSONA, tad es 100% neiesaku izmantot šo internetveikalu.
Sākšu ar to ka juridiskām personām, pēc Latvijas Valsts likumdošanas nav atteikuma tiesības, nekādas 14 dienas , it kā juridiskā persona nav paterētājs un kā, laikam izdomāja M79, arī nav cilvēks. Nu par to atsevišķais paldies Latvijas Republikas Satversmes "gudriem" grozījumiem, kas uzlabo dzīves kvalitāti un pasargā no tādiem ka M79.
5.04 tika nopirta elektriskā slota, kura nestrādāja. 11.04 slota tika iegādāta atpakaļ servisā ar vēlmi to apmainīt, protams, ne 2056 gadā, bet tuvākajā laikā. Šodien jau ir 09.06. Bet cienījamais M76, likumdošanu laikam lasa un ir lietas kursā, ka var to izdarīt un 2056, ja paterētājs ir Juriks... Zvanot tie necel klausuli, vai nomet, atbraucot uz veikalu, augtprātīgi nosūta gaidīt nezin cik.
Neesmu rozā brillēs , bet ļoti ceru, ka M79 neiebazīs atkal savu seju mēslos, sudzību skaits 154 pats par sevi runā, un atrisinās šo problēmu tuvākajā laikā.
Комментарии (1)
Nesaprotu sūdzības būtību. Tātad Jūs nopērkāt preci kā "Juridiska persona" un tad sūdzaties, ka Jums personīgi neļauj veikt preces atgriešanu, vai kā?
Atgādināšu, ka arī preču garantija juridiskām personām ir tikai 1 gads.
Ja Jūs plānojāt veikt pirkumu uz uzņemuma rekvizītiem, lai apietu PVN, tad sanāk, ka šī ir Jūsu problēma, ja patērētāju tiesību aizsardzības likums nav Jūsu pusē...