M79.lv - Krāpšana
Veikalā internetā precei norādīta cena 200 eur. Operators pa telefonu paziņo, ja maksās skaidrā naudā tād būs jāmaksā pa virsu 1 %. Redziet rindas veidojoties, ja maksā skaidrā naudā.Nu paldies par info šo preci nopirku citā veikalā vēl lētāk. Interesanta prakse tirgojot, to jau tad vajadzēja norādīt preci pārdodot. Pārdevējam pateicu, lai nedir-š, jo pirms tam kad pirku pie viņiem veikalā citu preci neredzēju nevienu cilvēku, uz manu frāzi "nevajag d-st" operators nometa klausuli.
Комментарии (14)
Labdien,
Jums operators pieklājīgi izstāstīja situāciju par mūsu darbības virzienu. Mēs esam interneta veikals, attiecīgi norēķini notiek elektroniski, ar pārskaitījumu. Ja Jūs tomēr izvēlaties maksāt uz vietas veikalā, tad pie pasūtīšanas ir norādīta informācija par 1% apkalpošanas maksu.
Attiecīgi Jums kā klientam ir tiesības izvēlēties - iegādāties pie mums preci vai to iegādāties citur, bet tas nedod Jums tiesības nolamāt cilvēkus (sūtot viņus d...), kuri Jums vienkārši izskaidro situāciju.
Veiksmīgu Jums dienu,
M79.lv
Ja es nekļūdos, tad te ir darbs PTAC? Skaidra nauda un elektroniska norēķināšanās ir vienlīdzīga un uzņēmumam IR jānodrošina abi apmaksas veidi un nedrīkst pacelt cenu ,ja apmaksa tiek veikta skaidrā naudā.
Jā bija norādīts, sīkiem burtiem. Konkrētais lamuvārds netika adresēts operatoram, bet veikala darbībām. Es nevienu nesūtīju d-st. Es uzskatu, ka tā ir negodīga prakse, jo citi interneta veikali tā nedara. Žēl, ka šādā veidā ir jārisina konflikti. Atvainojos operatoram, jo nebiju domājusi viņu aizvainot, bet diemžēl Jūsu veikals ir zaudējis klientu, kurš būtu pircis vairākas preces.
Jolanta, citēsim Jūsu tekstu:
"Pārdevējam pateicu, lai nedir-š, jo pirms tam kad pirku pie viņiem veikalā citu preci neredzēju nevienu cilvēku, uz manu frāzi "nevajag d-st" operators nometa klausuli."
Apvainojums tieši bija adresēts operatoram, un kā jau minējām, Jums ir iespēja izvēlēties pakalpojumu sniedzēju.
TasEsLV,
Uzņēmums nodrošina norēķināšanās iespējas, bez papildus maksas, kā minējām mēs esam interneta veikals, un papildus piedāvājam klientiem norēķināties pie mums veikalā, gan skaidrā naudā, gan ar norēķinu kartēm, bet tas ir papildus pakalpojums, ko klientam ir iespējams izvēlēties.
Ar cieņu,
M79.lv
Redzu, ka Jūsu uzņēmumam ļoti patīk pierādīt savu taisnību un kasīties ar klientiem. Vēlreiz atvainojos operatoram par rupjiem izteicieniem. Skatos, ko ir rakstījuši citi par Jūsu uzņēmumu un turpmāk pirms kaut ko iegādāšos noteikti izlasīšu komentārus par uzņēmumu. Redzu, ka Jūsu operatoru attieksme pret klientiem, gan neko daudz nav mainījusies un izskatās, ka Jums patīk lekties un pierādīt savu taisnību, lai tā arī paliek.Citēju Jūsu operatora tekstu "1 % ir maksa par to, ka veikalā veidojās rindas" uz šādu nekaunīgu melu frāzi diemžēl man sanāca dusmas, jo savā portālā, pie izmaksām Jūs rakstāt iespējamie apmaksas veidi: līzings, bankas pārskaitījums, skaidrā naudā, tur pie izmaksām ir 00, tālā sīkiem sīkiem burtiņiem (8fonts) pie apmaksas Jūs norādat citēju "Apmaksu veicot pie preces saņemšanas. Pie pirkuma summas tiks pieskaitīta pasūtījuma apstrādes apkalpošanas maksa 1% apmērā". Vai Jūs paši šeit nesaskatat pretrunu. Tā vietā, lai uzlabotu pakalpojuma kvalitāti Jūs turpieniet lekties ar klientu.
Vēlreiz atvainojos operatoram par rupjību un lai Jums veicas!
1A vai kā viņu tur sauc Mūkusalas biznesa centrā arī tāda pati prakse - ja uz vietas norēķinaties, tad bija kaut kas jāpiemaksā. Ja nemaldos, pat ar karti uz vietas norēķinoties, bija jāpiemaksā. Bet šī informācija ir norādīta apstiprinot maksājumu, līdz ar to es tik tiešām varu izvēlēties: 1) neko šeit nepirkt, 2) pirkt ar pārskaitījumu, 3) pirkt uz vietas, bet ar piemaksu.
Kas attiecas uz PTAC, muļķības - kā Jūs tādā gadījumā paskaidrojat to pašu biļeti autobusā? Pie šofera maksā 2x dārgāk, nekā pērkot talonu Narvesenā (varu kļūdīties, sen neesmu pircis). Pakalpojums ta tas pats...
Ir tikai normāli, ja uzņēmums fokusējas uz elektroniskiem norēķinu veidiem. Ja atrodas tizleņi, kas dzīvo savās aploksnēs un darbojas tikai ar skaidru naudu, nu tad tā jau ir viņu problēma. Vien tas, ka cilvēks atļaujas runāt rupjības izsaka daudz par sūdzības autora personību! Nedomāju, ka veikals ir zaudētājs konkrētā situācijā.
Pārgudrā Jolanta pati uzskpērgā un pēc tam brīnās, kāpēc noliek klausuli otrā pusē. Un nepietiek ar to, tak vēl iet un raksta sūdzību, kaut gan pati visā ir vainīga.
"Iepriekšējā reizē ..." neskaitās, tas ir truli Internet veikalā nopikt preci, bez piegādes un vēl pieprasīt skaidras naudas norēķinus. Tad jau jāiet uz Elkoru. Internet veikalu cena ir zemāka tāpēc, kā tā ir e-komercija ar savu specifiku, nevis Elkors vai Euronics.
Intresanti, jāpapēta... Kas notiktu ,ja RIMI vai MAXIMA
- "No jums 10 EUR"
- "Ā, jūs ar skaidru naudu?"
- "Nu tad 10.10"
- "Nepatīk - nepērc ar skaidru naudu"
TasEsLV,
Nevajag jaukt e-komerciju, ar Retail veikaliem,
Vai Jūs pie RIMI, MAXIMA kases jautājat pēc priekšapmaksas rēķina, lai samaksātu, piemēram, ar pārskaitījumu.
Veiksmīgu dienu,
M79.lv
Nu tak pamēģin iepirkties Maxima e-veikalā un samaksāt skaidrā naudā kad Tev produktus piegādā!
Kad šitie visi pajoliņi beigs lekties ar pircējiem un iegaumēs vienu zelta likumu - KLIENTIEM VIENMĒR IR TAISNĪBA, viņi varētu tirgot daudz lielākus apjomus un pievilināt bijušos un jaunus klientus ja būtu nedaudz pretimnākošāki.
1%... Šī jau ir next level kapeiku pišana.
Tong Po un pārējiem, kas nesaprot. komisijas maksu tev noņems arī tad, ja tu maksāsi ar karti uz vietas !
Cik nopratu jebkurš maksājums uz vietas veikalā tiek aplikts ar 1% "nodokli" un tad ka veikals attaisnojas ka viņš ir "Internetveikals" neko nenozīmē. Pasaulē ir tūkstošiem internetveikalu, kas neņem papildus maksu ja klients norēķinās ar karti !
Ar papildus jautājums m79.lv - ja jau jūs saucaties par internetveikalu kapēc pie jums nevar onlain norēķināties ar karti ?!