M79.lv - Garantijas atteikums
Atteica garantiju xbox spēļu pultij, kas nebija nokalpojusi pat pilnus 9 mēnešus. Iemesls - "spēcīgi spiestas pogas, prece nolietota". Ārēji nekādu nolietojuma pazīmju nav, jo lietota tika ļoti reti, un nekas spēcīgi netika spiests (bet laikam garantijas eksperti blakus sēdēja, ka varēja to kā oficiālu iemeslu uzrakstīt) . Prece bija brāķis jau no paša sākuma, tikai tā sākotnēji netraucēja tik ļoti, tāpēc uzreiz nenesu atdot. Bet kāda jēga dot 2 gadu garantiju produktiem, ja garantija netiek ievērota? Pat novalkātus apavus, ja atlīmējas zole vai nu saremontē vai dod lielu atlaidi cita pāra iegādei (atkarībā no nolietojuma ilguma) , a te vienkārši atmet atpakaļ - pērc vietā jaunu. Kādreiz ieteicu šo interneta veikalu cilvēkiem, jo m79 (kad tas vēl bija tikai datorveikals matīsa ielā) bija ļoti cienījams, tagad ekoshop/m79 ir pilnīgi nekāds kantoris, un vispār izdevīgāk un pat ātrāk ir pasūtīt pa taisno no ražotāju mājaslapām (pele no logitech 4 dienās atnāca, no mūsu interneta veikaliem tā vismaz 7-9 dienas jāgaida) , kas ciena garantijas un apmaksā pat pasta izdevumus atpakaļ (jau ir bijusi pieredze) .
Комментарии (3)
Varētu piekrist par ražotāja mājaslapām. Tiešām labāk pasūtīt tur,jo esam ES. Viņiem noteikumi uz visām valstīm daudzmaz vienādi.
Saprotu m79 sūta uz servisa centru, tur daudz kas atkarīgs no paša servisa centra.
Par apaviem gan neveiksmīgs salīdzinājums.
Šis portāls ir šaubīgs un šeit sūdzās neadekvāti un naivi cilvēki, kuri domā ka šis portāls ir izveidots Latvijā un var palīdzēt. Īstenībā portāla vadība slēpjas Baltkrievijā un veicina personīgo datu noplūdi, kā arī pārkapj likumu par datu aizsardzību u.c..
Uzraxti pasam Xbox piemeram uz Facebook un pajauta par garantiju