www.sudzibas.lv M79.lv Slikts serviss

Ekoshop - Slikts serviss

Situācija pavisam vienkārša.
Vakar piezvanīju uz veikalu, lai uzzinātu par iespējām ātri iegādāties preci.
Vīrietis, kas runāja ar mani teica, ka man vajadzīgā prece ir uz vietas veikalā.
Teicu, lai rezervē man vienu, jo braucu pakaļ.
Nākošajā rītā ierados veikalā.
Izstāastīju klientu apkalpošanas speciālistam (puisis ar rinķiem ausīs) , kas man vajdzīgs,
pēc brīža saņēmu atbildi, ka tādas lietas nav.
Kad paskaidroju, ka vakar zvanīju un man teica, ka vajdzīgā prece ir pietiekošā skaitā veikalā, pusis meklēja katalogos vēlreiz un devās arī uz citu telpu.
Atkal saņēmu atbildi, ka preces nav.
Puisim teicu, ka esmu speciāli tālu braucis un bez preces prom neiešu, lai pajautā kolēģiem.
(teatrāls "bļēē" ar acīm griestos, puiša izpildījumā) (bez vārdiem, protams, bet mīmiku lasīt viegli) .
Pēc nu jau nervozas un teatrālas meklēšanas, pienāca kolēģis, kurš izrādījās iepriekšējā dienā ar mani runājis. Kolēģis ātri atrada preci katalogā un arī pusim viņai tālu nebija jāiet pakaļ.
Kolēģis ar kuru man iepriekšējā dienā bija saruna man sāk skaidrot, ka šis esot interneta veikals ar 1.5 miljoniem preču, menedžeri viņas nevar zināt, ka pie šeit preces jāpasūta internetā.
Šis pats kolēģis iepriekšējā dienā, kad jautāju par rezervāciju, teica, ka nav nepieciešams, lai braucu uz veikalu, prece esot uz vietas pietiekošā daudzumā.
Pusim iekšā viss griezās un vārījās, to varēja redzēt pēc mīmikas un ķermeņa valodas.
Protams, uz manu "paldies, uzredzēšanus" atbilde nesekoja, viņš galvu pagrieza uz sāniem.

Pusim nopietni vajdzētu apdomāt savu attieksmi pret cilvēkiem, bet viņa glābējs kolēģis rīkojās tīri nepieklājīgi, pats labi atceroties sarunu dienu agrāk.

Secinājumi:
esmu iegādājies preces ekoshop veikalā desmitiem reižu privātām vajadzībām, ieteicis draugiem, iegādājies iestādes darba vajadzībām.
Vairs es ekoshop neiepirkšos, jo uzskatu ka šādas aizvainojošas epizodes ir nepieņemamas.

M

Комментарии (3)

really? 15.01.2019

kaa zini,ka puisis un ne viirietis?

donna b 15.01.2019

1. Latvijaa ja neesi veicis prieksapmaksu, neviens neko nerezerves.
2. Pat ja esi veicis prieksapmaksu, neviens neko negarante.
3. Ja tu iepercies kada veikala kas nav 1a.lv un 220.lv (kas vismaz piegada preci vai atgriez naudu agri vai velu), nav garantijas tu kaut ko sanemsi vispar.
4. Ja es butu preces ipasniece, neko nekad negarantetu ja nav naudas kontaa, jo visi grib naudu, a klienti biezi NEKAD neirodas pec preces (nav merkets tiesi jums, bet gan ta notiek).
5. Ja nekad saja veikalaa neko nepirksiet, cerams par vienu fake veikalu, kas preces pasuta no Ali, paliks mazak.

B Bertrups Valdis 17.01.2019

krāns nokrita? izraudājies? tak aizpis muti un pis pa trasi, kam tu vajadzīgs esi LOL

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы