Luminor - Slikts serviss
Piesakot konsultāciju filiāle Smart Id atjaunošanai aizpildīju pieteikumu Luminor mājas lapā. Tika veikts vienu reizi zvans, kur nepaspēju pacel un vairs neviens nav uzzvanījis, jau vairāk ka nedēļu. Šausmīga klientu apkalpošana, manuprāt no apkalpošanas viedokļa varētu kaut divas reizes uzzvanīt, ja nav paspējis klients pacelt klausuli.
Izskatās ka pensionārs nav cilvēks un ar tā viedokli nav jārēķinās, jo no tā vairs nevar neko nopelnīt.
Ja būtu bijis pieteikts kredīt, būtu 10 reizes uzzvanījuši tikai lai iekasētu procentus.
Комментарии (1)
Labdien!
Paldies, ka dalāties ar savu pieredzi par Luminor bankas sniegtajiem pakalpojumiem un apkalpošanu! Šāda informācija mums vienmēr dod iespēju uzlabot mūsu sadarbību ar klientiem.
Mums ir patiesi žēl, ka pieredze šoreiz bijusi negatīva, un vēlamies atvainoties par Jums sagādātajām neērtībām.
Lai noskaidrotu lietas apstākļus un spētu atrast veiksmīgāko risinājumu, būtu nepieciešama Jūsu sadarbība un papildu informācija. Diemžēl anonīma sūdzība nedod mums iespēju atrisināt šo situāciju.
Aicinām Jūs sazināties ar mums, nosūtot ziņojumu internetbankā vai zvanot pa tālruni +371 67 17 1880 (maksa par zvanu atkarīga no Jūsu operatora).
Ar cieņu
Luminor komanda