Pica Lulū
labdien. pastāstīsu kāda situācija mums šodien 3. martā bija ar LULU picērijas firmu. plkst 19.00 pasūtījām picas ar piegādi. pateicām arī kādi obejkti atrodas blakus mājai, kāds tilts tepat ir, kādas firmas mājā vēl ir. pēc pusotras stundas, kasd pica vēl nebija piegādāta, mums pazvanīja no lulu operatore un teica ka šoferis nevar atrast šo adresi, un kamājai nevar būt tāds nr, lai gan mums vajadzēja labāk zināt, kur mēs dzīvojam. operatorei teicām atkal, kur atrodas māja, un domāju ar tādu aprakstu šoferim vajadzētu atrast māju, bet dzirdējām kā šoferis teica operatorei, ka nebrauks pie mums, jo savādāk sadosim pa galvu, ka viņs kavējas un teica, ka brauks pie nākamā klienta. operatore teica, ka tā nevar, jo klients gaida. operatore prasīja vai mēs navaram iziet pie sporta pils, lai gan mēs dzīvojam uz citas ielas, un pat ar mašīnu tas ir labs gabaliņs un diezgan daudz laika aizņem, un kur nu vēl ar kājām un piedevām mans brālis ir uz invalīdu ratiņiem. operatore mums paziņoja, ka pēs 15 min šoferis būs klāt. pēc 25 min, kad pica vēl nebija piegādāta, mēs zvanījām atpakal uz to pašu numuru, no kura mums zvanīja operatore. mums lepni paziņoja, ka pica netiks piegādāta, jo tāda māja neesot un ka iepriekšējo reizi, kad piegādāja picu, šoferim esot bijis jāgaida 15 min, lai gan tāds fakts nav bijis.pēc tam zvanīju otreiz uz picu lulu un gribēju atkārtoti veikt pasūtījumu. pēc pasūtījuma, kad pateicu adresi, operatore vienkārši nometa klausuli...tas nu bija pēdējais, ko lulu darbinieki varēja izdarītvaru pateikt tikai vienu, konkurenti ātri vien izkonkurēs šo firmu ar LULU nelaipno apkalpošanu, ar šoferiem, kas nepārzin Rīgu. esam ļoti vīlušies, šādi rīkoties pazīstamai firmai nevajadzētu un nedrīkstētu......
Комментарии (1)
LAI NOBANKROTEE TAA IZGAAZTUVE LULU