Pica Lulū - 49 min politika
31.05.2014. ,sestdien, ap 13.00, pavadot dienu darbā, mēs ar darba kolēģiem nolēmam, ka nu beidzot esam nopelnijuši sev pusdienas. Mēsu izvēle krita uz picu LuLu picēriju.
13:24 piezvanijām uz LuLu picu un veicām pasūtījumu uz Elijas 17, Maskavas forštatē, Rīgā.
Pēc 38 minūtēm mums atzvanīja kurjers un apgalvoja, ka viņš jau ir uz vietas un gatavs atdot pasūtījumu. Izejot arā no ofisa, lai seņemtu pasūtījumu, konstatējām, ka neviena nav. Kā izrādījās pica tika atvezta uz nepareizo adresi, uz ElEjas 17, Pardaugavā. Lūdza uzgaidīt 30 minūtes, kamēr atvedīs uz pareizo adresi. Gribu pieverst uzmanību, ka tas jau neiekļaujās 49 minūšu politikā!
Pēc 30 min. tā arī nesaņemām savu pasūtījumu. Zvanijām noskaidrot situāciju, lūdza pagaidīt VĒL 20 min.
Galu galā, pēc apmēram pusotras stundas pēc pasūtījuma veikšanas, mums atveda picu.
Bijām pilnīgi pārliecināti, ka seņemsim picu par brīvu, jo LuLu picas mājaslapā ir skaidri rakstīts "Mēs garantējam picu piegādi Rīgā, Jūrmalā, Limbažos 49 minūšu laikā. Ja kavēsim - saņemsi pasūtījumu par brīvu! "... bet mēs nesaņēmām.
Mums atteica dot picu par brīvu, argumentējot, ka mēs paši nosaucām nepareizo adresi.
Principa pēc mēs atteicāmies no picas un, personīgi es, sapratu, ka vairs nekad nepasūtīšu picu Lulu picērijā un draugiem arī neieteikšu!!!
Комментарии (4)
Gribēju jau aizstāvēt picēriju, ka tas ir pārpratums - ja klients pasūtīja picu telefoniski, tad ir liela iespēja, ka tas radies, nosaucot-sadzirdot ielas nosaukumu. Bet, veicot pārbaudi, secināju, ka Elejas ielā nemaz nav 17.numura! Un kurjers nekādīgi nevarēja piegādāt picu uz adresi, kura nemaz neeksistē... Cienījamā, LULU picērija, cieniet savus klientus un pildiet solījumus! Ja Jums ir svarīga uzņēmuma reputācija, atvainojieties un nogādājiet klientei picu - bezmaksas! :)
Šī picērija ir zaudējusi kvalitāti! Līdz šim pasūtīju pietiekami regulāri, toties tagad, šķiet, nāksies meklēti citu variantu un mainīt savu izvēli!
Vakar pasūtīju 3 picas. Uz piegādi pateica, ka jāgaida stunda. OK, nav problēma. Piegāde aizņēma kādu nieku vairāk nekā stunda - varam saprast. Piegādāja. Paņēmu picas.
Tad kad atvēru kastes, nācās konstatēt: Pirmkārt jau tās nebija karstas. LULU darbinieki, argumentu, ka atdzisa piegādes laikā nepieņemu. Pirmkārt jau nav ziema, otrkārt - no jūsu ceptuves Šampētera ielā līdz manai mājai knapi 5-7 minūtes ko braukt!!!
Otrkārt, tikai viena pica no trijām bija puslīdz normāli izcepta, pārējās divas - pusjēlas. Vienu paši likām krāsnī izcept līdz galam, otra patreiz vēl ledusskapī mētājas.
Diemžēl vakar vakarā nevarēju sēsties pie stūres, citādi būtu aizvedis Jūsu cepējam iebarot to sū*u, ko jūs uzskatāt par preci, par kuru ir samaksāta pietiekami liela nauda.
Ir žēl redzēt, ka to brendu, ko kādreiz Tannis izveidoja par kvalitatīvu brendu/produktu, patreizējais īpašnieks un nekompetentie darbinieki pataisa par pilnīgu miskasti!
Šodien pasūtīju picu, kad bija atlikušas 2 min, līdz picu iegūtu pa brīvu, atskanēja zvans no dispičera - picas zēns nes jums augšā picu! Es apjuku, jo pie durvīm ir kods, viņš bez manas ziņas nemaz iekšā netiktu, kad to pateicu, man atcirta, ka zvanam, lai apturētu laiku, picas zēns ir klāt. Gaidu, gaidu, gaidu... pāris minutēs pēc noteiktā laika, 8 min pēc zvana, atskan ziņojums, zēns tiešām klāt.. Nu labi, negāju strīdēties, picu gribēju un godīgi samaksāju! Atvēru kasti un tad gan izlēmu pasūdzēties visur, ne tikai te, bet pašai picai personīgi -- pica auksta (esmu 10 min braucienā no Valdemāra ielas picērijas), picas gardumu kārta tik plāna, ka garša sausa un malas trīs pirkstu lielumā atstātās tukšas, veidojot lielu garozu, bez garšas... totāls kauns. Lai tik paspētu, aptur laiku nekompetenti un vēl pati pica šausmīga!
Visu laiku esmu bijusi lojāla šai picai, šoreiz sapratu, ka kvalitātes vairs nav..
Šodien pasūtu picu, 2 min pirms laika (e-pastā gan bija skaidri rakstīts, ka e-pasts man pienācis 00.11, bet šiem atskaite sākata 00.14!!) nu okey, par to neko nesaku. Tieši šīs 2 min pirms noliktā laika, zvana dispečere, picas zēns nākot augšā! Es viņai sašutusi jautāju, kā viņš tika iekšā? Jo durvīm ir čips, jāzvana uz dzīvokli, lai es viņu ielaistu. Radās pauze, paziņoja, ka zvana, lai apturētu laiku, zēns esot klāt.. Nu labi, zēns protams ierodas 10 min pēc noteiktā laika un zvana! Vēl joprojām neko sevišķu nesaku, bet rodas jau zināms iespaids!
Tomēr atverot picas kasti, man mērs bija pilns - pica auksta (atrodos 10 min braucienā no Valdemāra picērijas), picas gardumu kārta tik plāna, ka pati pica sausa un bez garšas, protams, auksta!
Publisks kauns!
vienmēr serviss ir bijis labs, kvalitāte krīt redzami