Lulu Pica - slikts serviss
Pasūtīju pa dienu picas ar piegādi uz 19:00. Oprerātore pieņēma ar piebildi ka pasūtījums būs +/- 10 min. Protams tas būtu ok. 19:25 nekā. Zvanu Lulu, visu izprasa un saka pagaidīt. Apm 3. min klausos melodijas, pec kā beidzot operators saka: man ir sliktas ziņas- pica būs pēc 40 min. Es saku: uzgaidiet, apdomāšos. Kamēr prasu ģimenei (apm 20 sekundes), klausule jau nomesta. Nospriedu ka paši nokaunējās. 21:05 zvans- pica klāt..... Nu super. Protams pateicu attā. Tā bija mana pirmā reize, un šoreiz arī pēdējā. Žēl, ka mūsu vietējie cilvēki nemāk menedžēt procesus. Bet leišu cili vienalga nepirkšu, cepšu savu. Labi ka nesamaksāju, - rīt uzcepšu savu picu!
Piedāvāja atlaidi no nākamā pasūtījuma... Nē, paldies. Man šis pasūtījums jau neder,- kur vēl nākamais!
Комментарии (4)
Kurā vietā slikta apkalpošana???ka naacaas pagaidīt ...pamēģini picu uzcept 3 minūtēs un tad! :D
Es pieņemu, ka apzinoties to haosu, kas picērijās notiek 1.septembrī, sūdzības autors pasūtījumu veica pa dienu. Ja LULU būtu normāla picērija, tad nebūtu nekādas problēmas izpildīt pasūtījumu. Kā jau es iepriekš esmu izteicies šīs picērijas sakarā - ir pilnīgi redzams šīs picerijas noriets. Serviss, darbu organizācija, attieksme, kvalitāte - viss ir zem katras kritikas.
Ja picērija nav spējīga pa dienu ieplānot darbus tā, lai klients saņem savu pasūtījumu vēlamajā laikā, tad tas pasaka praktiski visu, par picērijas darba organizācijas kvalitāti.
Musu vietejie cilveki nemak menedzet procesus... Un kadus cilvekus tad Tu seit sagaidi, lai atri ceptu picas?
Tev ir visas iespejas paradit savas soeejas menidžešana !!