Lulu Pica - Briesmīgs serviss
Tātad ir jauka pirmdienas diena, ko laikam spēj sabojāt tikai lulu picas serviss. Sakumā viņiem uzticējos, nu uzticība ir zudusi. Paldies lulu pica. Pasūtīju 2 lielas picas un kolu, protams, pasūtījuma gala laiks bija noteikts nu 1,5 h līdz 2h, atrados 69 min zonā, bet akcija nestrādāja dēļ tehniskajām problēmām Juglas picērijā, nu ko gaidīsim. Tālāk jau gaidīšana jau bija nogurdinoša un izsalkuša, zvanam augšā picas servisam un visu, ko viņi varēja pateikt bija... ''atvainojamies picas ir iespējams piegādāt vēl pēc 1h. Atvainojiet kurā laikmetā mēs dzīvojam ja firma, kā sia ''lulu pica" nespēj piegādāt picu laicīgi. Briesmīgi, atlaide arī netika piedāvāta, tad nu gan viņi jauki iemanto patērētāju uzticību!
Комментарии (5)
Tātad gribēju papildināt ka picu atveda un pica bija knapi silta .
jā, gadās. ir citas picērijas
Komentārus un atsauksmes ir vērts rakstīt viņu facebook profilā. Uz tiem viņi mēģina reaģēt. Tas ko raksti šeit, viņiem ne silts ne auksts.
Un "serviss" nav īsti piemērojams nosaukums tam, ko sniedz Pica LuLu.
Bet galvenais savu sūdzību ir uzsākt ar mārketinga pareizajiem vārdiem par uzticību, ticību un servisu. Un stāsts par "saulaino un skaisto dienu" vispār ir naivuļu stilā, no sērijas "mēs te meitenes gribējām jauki pavadīt laiku siltā pavasara dieniņā"... Nē nu protams, ja es gejs es atvainojos, tādiem tas ir tipiski.
Attiecībā ,kad tev paziņoja par tehniskajām problēmām. ja vispirms un tu piekriti gaidīt - nav ko čikstēt. ja pēc 69 min tev pasaka, ka kavēsies nu tad attiecīgi ,lai viņi meklē risinājumu - runā ar tevi un vienojas, dod ar atlaidi utt.