Loftique boutique - Slikta attieksme pret klientu, neizpildīti termiņi
Uzņēmums nodarbojas ar koka dekoru izgatavošanu, pamatā uz svētkiem. Mūsu darba kolektīvs pasūtīja personalizēto koka dekoru (vārds uz dzimšanas dati), pēc paraugiem Loftique boutique Facebook lapā. Dāvana bija domāta kolēģa jaundzimušajam bērniņam pēc jaunās māmiņas vēlmes. Loftique boutique var sazvanīt tikai pa vienu telefona numuru, kas atbildēja "Diemžēl šis cilvēks nevar šobrīd atbildēt" veselu nedēļu, tāpēc pasūtījumu veicām caur Facebook lapu.
Pasūtījums tika veikts 5. jūlijā no rīta, dekoram vajadzēja būt pie mums "7-10 dienu laikā, bet varam arī divās dienās, ja vajag", tātad, vēlākais, 15. jūlijā.
Lai arī vēstulēs uzsvērām, ka viņu uzņēmuma telefons ir atslēgts un pasūtījums ir steidzams, viss gāja ļoti lēni - vēstules vairākas dienas ignorēja, atbildēja pašā vakarā, nesniedza nekādus citus kontaktus, visu laiku solot, ka "maketu jau zīmē". 8. jūlijā no rīta pēc maketa saņemšanas apmaksājām rēķinu ar pārskaitījumu, cerot, ka tas paātrinās darbu.
Un kopš tā brīža viss palika par melu spēli. 15. jūlijā mums pateica, ka "preci vēlu atvedīs no ražotnes, bet pirmdien būs", pirmdien viniem "salūza mašīna", otrdien "autobuss izbrauc vēlāk nekā ir vērts braukt", trešdien 9:00 solījās būt klāt, bet nebija, piezvanījām 10:00, "kolēģe izbraukusi". Kolēģes telefonu man atteicās dot, pati sieviete atbrauca tuvu 12:00, atdeva paciņu apsargam un aizskrēja, neļaujot pat apskatīt preci, lai novērtētu tās kvalitāti. Pēc tam man tika atsūtīta īsziņa, ka "kolēģei izlādējās telefons, nevarēja piezvanīt". Nez kā tad tā otra viņu ofisā varēja to zināt? Vienkārši gļēvi aizbēga.Dekoru pārbaudījām, tur pretenziju nav.
Kāpēc tik smalki stāstu? Tāpēc, ka 10 cilvēku kolektīvs katru mīļu stundu jautāja, kad dekors būs, lai varētu lielo, pa daļām veikto dāvanu uzdāvināt jaundzimušajam.
Latvija ir maza, šādiem maziem uzņēmumiem vajadzētu tiešām rūpēties par katru klientu, it īpaši tādos svētkos kā kāzas, kristības un bērnu piedzimšana, kas gadās reizi mūžā.
Un, ja tomēr ir sarežģījumi, nemelot. Mēs esam cilvēki, mums gadās kļūdas - dot reālus darba izpildes termiņus, būt kontaktā ar klientu un spēt atvainoties un kompensēt nepatīkamos pārpratumus, nevis melot, izvairīties un bēgt.
Secinājums: pasūtīt pie šī uzņēmuma, ja Jums nav, kur steigties.
Добавить комментарий