www.sudzibas.lv Loftique boutique Attieksme pret klientu

Loftique boutique - Attieksme pret klientu

Bija nepieciešama dāvana raudzībās. Jau iepriekš biju redzējusi šīs firmas ražojumus, šķita jauki. Tā nu arī es nolēmu pasūtīt koka vārdiņu. Sazvanīju ražotāju, visu sarunājām un man solīja atsūtīt skices. Skices atsūtīja vēlāk kā solīja. Nodomāju, ka daudz pasūtījumu un nespēj laikā visu izdarīt. Kad izvēlējos sev tīkamāko variantu, aizsūtīju atbildes e-pastu un nomaksāju rēķinu, kas bija atsūtīts kopā ar skicēm. Rēķina summa bija 28 eiro - 25 eiro koka vārdiņš un 3 eiro par Omniva piegādi. Pasūtījum solīja izpildīt 10 dienu laikā. Pagāja 10 dienas, bet prece netika atsūtīta. Pagaidīju, jad būs pagājušas 10 DARBA dienas, arī nekā. Zvanīju piektdien ražotājam. Atbildē saņēmu, ka pirmdien būšot, esot jau atdots kurjeram. Gaidīju pirmdien, otrdien, trešdien un tā līdz nākošai pirmdienai, bet nekā. Esmu salīdzinoši pacietīgs cilvēks. Nogaidīju ilgāku laiku un bija pienākusi diena, kad jāiet raudzībās. Zvanīju Loftique boutique un teicu, ka šovakar eju ciemos, bet dāvanas nav, ko man darīt? Sieviete sāka izjautāt cikos man vajag un kur dzīvoju, iedošot kurjeram (atkal?), lai atved līdz pilsētas centram. Atbildēju, ka nedzīvoju centrā, man ir bērns un nav tik vienkārši tikt uz centru. Atbildēja, ka pati atvedīšot. Viņai par laimi un man par nelaimi, mana māsa brauca uz Rīgu tajā dienā un mēs sarunājām ar pārdevēju, ka viņas satiksies Rīgā un preci nodos manai māsai. Piegādes maksa 3 eiro tikšot atdota manai māsai. Tā nu vakarpusē sagaidīju māsu, saņēmu jauki iepakotu paciņu, piegādes maksu man pārskaitīšot uz kontu. Gandrīz uzreiz devos ciemos. Uzdāvināju mazulīša vecākiem. Ar lielu prieku gaidīju, kad atvērs dāvanu. Kad izņēma koka vārdiņu, tas nemaz nebija tāds kā biju iedomājusies. Bet nu kas bija tas bija, vecākiem patika, tik es biju vīlusies, jo zināju, ka šie koka vārdiņi izskatās un smaržo daudz labāk. Par savu vilšanos ziņoju Loftique boutique uz ko man atbildēja, ka ir mainīta izgriešanas tehnoloģiju utt. (nekur iepriekš tas nebija minēts). Solījās atgriest naudu par pasūtījumu. Tā nu es joprojām gaidu kopš jūlija beigām, ik pa laikam uzrakstot kādu teksta ziņu Loftique boutique. Atbildes, protams, nesaņemu, tieši tas pats ir ar solīto naudu. Attieksme pret klientu ir ārkārtīgi vienaldzīga. Es neko nebūtu teikusi, ja nebūtu solīts atgriest naudu. Tagad jau tas man ir kļuvis par principa jautājumu.

I

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы