LMT - Tas nav slikts serviss ...viņš ir pilnīgi nekāds
Gribēju nopirkt jaunu telefonu... Pārdevēja piedāvāja tikai telefonus virs 600...800eiro... Izvēles nekādas. Otrkārt viņas atteicās ieinstalēt datus jaunajā telefonā... Tas esot darbietilpīgs process. Viņas atteica man. Braucu uz trešo veikalu Talsos... Paldies tai meitenei kura 26 aprīlī tur strādāja... Visu izdarīja profesionāli. Ātri. Ja Talsos man būtu attieksme kā Kauguros un Tukumā tad 100%būtu pārgājuši uz biti. Kauns par tādiem darbiniekiem Kauguros un Tukumā rimi kuri strādāja 24 aprīlī un cilvēki nebija tanī brīdī..
Комментарии (5)
Kāda problēma pašai datus pēc tam pārmest no lietotā uz jauno smārtfonu ? Tāda veidā ir plusi ka var lieko pie reizes arī attīrīt nevis piegružot jauno .
Varbūt jāmāk nosaukt sev interesējošās cenu kategorijas nevis sūdzēties, ka dārgus telefonus piedāvā?
Piekrītu, ka datu kopēšana ir darbietilpīgs process un darbiniekiem noteikti ir svarīgākas lietas ko darīt. Mūsdienu telefonos jau ir iebūvēti rīki, lai pārnešanu padarītu pēc iespējas elementārāku un ja lietotājs nav pilnīgs ambīlis, kurš neprot izlasīt 3 teikumus, un sekot elementārām instrukcijām, kas tiek rādītas uz ekrāna, tad tas ir ļoti vienkāršs process, taču laikietilpīgs.
Diez vai, piemērām, nopērkot jaunu ledusskapi, Jūs jautātu pārdevējam pārkrāmēt produktus no vecā.
Interesants servisa piedāvājums :) Kāpēc nē.
Kāpēc cilvēki nesaprot, ka ja klients vēlas , tad viņam var piedāvāt pakalpojumu un nosaukt sava darba cenu.
Klients nopirka ledusskapi. Servisu pārdot papildus. Ienest, uzstādīt, pieslēgt, pieslēgt mājas tīklā, pārkrāmēt produktus, savākt veco ledusskapi utilizācijai.
Ja mēs dažādu iemeslu pēc nespējam ražot, tad no servisa pakalpojumu sniegšanas, gan nevajadzētu atteikties.
Protams, ka uzņēmumam izdevīgāk notirgot telefonu pa 600-800 EUR nevis tirgot 6x pa 140...
Varbūt labāk bērniem un mazbērniem paprasīt datus pārkopēt ?