LMT - slikts serviss
LMT pirms pusotra gada tika iegādāts telefons, telefons jau 5x bijis garantijā labots dažādu tehnisku problēmu dēļ, taču pēdējā reizē sastādīja rēķina summu 150 eiro, viss jau būtu pieņemami un ,tāpēc sapratām, ka variantu nav un ir jāmaksā,lai turpinātos garantija, par cik jau 5x ir bijis garantijā, taču jau 2x telefons no garantijas atsūtīts ar līdz galam neaizlīmētu aizmugurējo vāciņu, par cik telefons ir "ūdensdrošs" , ad sapratām, ka jānes apakaļ un apnicis , ka telefons biežāk remontā nekā lietotāja rokās, uzraksījām iesniegumu, ka vēlamies atteikties no preces un saņemt līdzvērtīgu preci vietā, taču šodien no servisa zvana, ka telefona aizmugurējais vāciņš neietilpst garantijā, ka to labos tikai par maksu, tie ir atkal 29 eiro, protams, pateicām , ka neesam gatavi maksāt ATKAL par to , ka servisā nav telefons sataisīts līdz galam. Turklāt operators no servisa bija ļoti nelaipns. IESAKAT KĀ RĪKOTIES TĀLĀK? KUR VĒRSTIES? LMT centrā parasti saka , ka jūs taču jau runājāt ar operatoru no servisa, mēs jau neko nezinam.
Комментарии (4)
Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu par preces vai pakalpojuma neatbilstību divu gadu laikā no dienas, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci/ lietu, vai arī, ja precei dota garantija – visā garantijā norādītajā termiņā. Garantijas termiņš nedrīkstētu būt īsāks par diviem gadiem (izņemot, ja īsākā termiņā tiek solīti citi patērētājam būtiski labumi vai kādai detaļai parasti raksturīga ātrāka nolietošanās). Garantija nevar saīsināt likumīgo prasījuma pieteikšanas termiņu.
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/pateretaju-tiesibas-speka-no-2016-gada-1janvara
Bet kā rīkoties tālāk? Ja viņi nevēlas atgriezt naudu un nevēlas remontēt telefonu? Varbūt jums ir kāda līdzīga pieredze, lai zinātu kā rīkoties.
Iesniegums Patērētāju tiesību aizsardzības centram un tālāk jau viņi ieteiks, kā labāk rīkoties šādā situācijā.
Paldies.