LMT - Slikts serviss
Jau daudzus gadus esmu LMT kliente, bet nu esmu vīlusies un dusmīga. Vīrs man nopirka jaunu telefonu - samsung galaxy s8. Sākot lietot telefonu konstatēju, ka cilvēki ar kuriem runāju mani nesaprot. Bals ir kā robotam un raustās. Cietos dažas dienas līdz bija iespēja nokļūt līdz LMT apkalpošanas centram, lai samainītu telefonu, bet nekā. Viņi neko nemaina. Taisīs ekspertīzi un, ja nebūs mana vaina, veikšot remontu. Uzskatu, ka tā ir ņirgāšanās, jo ko gan es varēju nodarīt tam telefonam dažu dienu laikā. Ja būtu bijusi iespēja, būtu jau nākamajā dienā aiznesusi atpakaļ. Sanāk, ka nopirku ļoti dārgu telefonu, lai turpinātu lietot veco. Un, ja vairs nebūtu vecais, vispār būtu palikusi bez telefona. Tagad iespējams kaut kad saņemšu jau labotu lūzni. Uzskatu, ka šim telefonam ir pietiekoši liela cena, lai man būtu jauns un kvalitatīvs telefons, nevis tāds, kurš jau pēc pāris dienām jāremontē. Kad jāpārdod prece, tad dara visu, lai piesaistītu klientus, bet kad pārdod brāķi, tad darīs visu, lai savam klientam sagādātu neērības.
Комментарии (8)
Visus telefonus, kas man ir bijuši, esmu pircis LMT un nekad nav bijušas nekādas problēmas. Viens telefons man bija paņemts ar atvērto līgumu, kad pēc 6 mēnešiem nolēmu mainīt telefonu, man pat pajautāja vai es esmu lietojis to. Ar to es gribu pateikt, ka galvenais ir kā jūs izturaties pret savām mantām!
Visa tehnika, lai vai cik tā nemaksātu - lūzt! Agrāk, vai vēlāk, bet tas notiek. Konkrētā situācijā, nav jāļaujas emocijām un jāspazmo par to, cik slikts serviss. Pati arī, redz, cietusies n dienas - telefona vai e-pasta Tev nav, lai paziņotu Pārdevējam par sava telefona problēmu, vai ne? Visi vainīgi, tikai ne pati!
Veikalā viss notiek loģiski:
- Klients piesaka preces defektu un iesniedz prasību;
- Veikals nodod preci servisam, lai saņemtu tehnisko atzinumu;
- Vadoties no tehniskā atzinuma un MK noteikumu prasībām, tiks pieņemts lēmums - apmierināt klienta prasību vai noraidīt.
Punkts.
Kas te par dumju spazmošanu? Autore, Tu ko, svētā govs vai, ka Pārdevējam būtu Tev jātic uz vārda? Dotajā situācijā nav nekā absurda - elementāra kārtība, kādā tiek pieņemts lēmums. Un nav būtiski, vai Prece Tavā rīcīb'abija stundu vai nedēļu vai gadu.
Ja serviss nekonstatēs bojājuus (lasi-garantija noteikumu pārkāpumus), tad tālākais jau būs atkarīgs no tā, ko Tu pieprasīji. Naudas atmaksu var pieprasīt pirmo 14 dienu laikā no pirkuma dienas. Pēc tam - preces apmaiņa vai garantijas remonts.
Kur šai visā ir tas sliktai serviss?
Tādi nu mums ir likumi Latvijā. jāpārbauda viss ir uzreiz, pērkot, jo tikko iznesot no veikala, neko nevar vairs atdot, var tikai sūtīt uz remontiem.
BET!
Ja jau teu i telefons, strādājošs, tad nafig vajag to jauno un dārgo? Gribēji vipendrivatsja - tiki appista!
Kapitālisma pamati!
Tak viņa sev arī nepirka - vīrs nopirka!
Andron, tak turpini sēdēt savā akmenslaikmetā. Pieraksties vēl kādā Antivaxxeru biedrībā, un folijcepurīti vēl sagatavo.
"Viņi neko nemaina. Taisīs ekspertīzi un, ja nebūs mana vaina, veikšot remontu. Uzskatu, ka tā ir ņirgāšanās, jo ko gan es varēju nodarīt tam telefonam dažu dienu laikā. Ja būtu bijusi iespēja, būtu jau nākamajā dienā aiznesusi atpakaļ. Sanāk, ka nopirku ļoti dārgu telefonu, lai turpinātu lietot veco." gluži ka par manu gadījumu. LMT iestājies likumdošanas visatļautības laiks. Ar visu ģimeni aizgājām no LMT, lai dzīvo ar saviem pašslavinātājiem!
"Viņi neko nemaina. Taisīs ekspertīzi un, ja nebūs mana vaina, veikšot remontu. Uzskatu, ka tā ir ņirgāšanās, jo ko gan es varēju nodarīt tam telefonam dažu dienu laikā. Ja būtu bijusi iespēja, būtu jau nākamajā dienā aiznesusi atpakaļ. Sanāk, ka nopirku ļoti dārgu telefonu, lai turpinātu lietot veco." gluži ka par manu gadījumu. LMT iestājies likumdošanas visatļautības laiks. Ar visu ģimeni aizgājām no LMT, lai dzīvo ar saviem pašslavinātājiem!
Laikam jāatjauno sapludināšanas priekšlikums ar Tet! Tur vismaz vadība kaut ko liek darīt, lai kompānijas tēls nesagrūst, bet šie pat normatīvajos aktos noteiktās prasības nepilda.