LMT - Slikts serviss
Iegāju noskaidrot situāciju par savu LMT apdrošināšanu, lai saprastu, vai tā ir izbeigta. Viens no pirmajiem darbiniekiem, šķiet, ka neko nesaprot un nespēj paskaidrot, kas notiek. Viņš man uzdod jautājumu - kad tika izbeigta apdrošināšana? Es, protams, to neatceros no galvas, tāpēc pati meklēju atbildi savā "Mans LMT" aplikācijā telefonā. Papildus viņš man saka, ka it kā caur telefonu to nevar izdarīt, ka jāskatās caur “lietotni”. Es prasu, ko viņš ar to domā, un saņemu atbildi - caur LMT lietotni!
Pati bez palīdzības atradu savā e-pastā no LMT sūtīto dokumentu par apdrošināšanas līguma izbeigšanu, kur rakstīts datums 31.07.24.
1. Darbinieks saka, ka tā ir polise.
Tad uzreiz saņemu pretjautājumu - kāds tad īsti bija jūsu jautājums vai problēma?
Prasīju otram kolēģim, vai viņš nevar iedziļināties šajā - salīdzinoši vienkāršās, situācijas risināšanā. Viņš mazliet iedziļinājās un pateica, ka šī polise ir kļūda no LMT puses un ka apdrošināšana ir izbeigta.
Nākamo telefonu un tā apdrošināšanas iegādi pie LMT visticamāk neapsvēršu, jo, ja darbiniekiem ir tik sarežģīti redzēt savā sistēmā, kad man ir izbeigta apdrošināšana, rodas jautājums - kāds tad būtu klientu apkalpošanas serviss, ja man būtu jāpiesaka telefona bojājuma apdrošināšana, kur ir daudz vairāk formalitāšu?!
Šī situācija notika 31.08.24. ap plkst. 11:00 Rīga Plaza LMT centrā.
Комментарии (1)
Visu laiku jauni darbinieki - ko darīt.