LMT - Slikts serviss
07, 10, 2022 LMT klientu centrā Jūrmalā iegādājos jaunu telefonu Samsung Flip4.Respektīvi samainīju. LMT piedāvāja atpirkt manējo Galaxy Ultra 22 un vietā piedāvāja Flip 4. 08,10,2022 ekrāns izskatījās ne visai labi locījuma vietā.09,10,2022 ekrāns vairs nedarbojās. Aiznesu telefonu atpakaļ. Klientu centrā teica , ka telefons jāsūta uz ekspertīzi. Bet nav jābūt ekspertam lai pateiktu , ka gadījies brāķis. Visu saprotu ja saimana operatīvi un viss ir ok. Bet tā gluži nenotiek.3 stundas nosēdēju klientu centrā kamēr pārlādēja datus no jaunā brāķētā telefona uz kautkādu vecu i Phone. jautāju vai nav kāds android sistēmas .diemžēl nebij. paņēmu to ko iedeva. Domāju max 3 dienas un zvanīs lai eju pakaļ jaunajam telefonam ,bet nekā! ir pagājušas 12 dienas bet nekādas ziņas nav .Biju iegājis klientu centrā apjautāties kā tur iet ar telefona maiņu. Informācijas nav .Jāgaida!
Zvanu uz info tālruņiem, tur arī diemžēl nekā! jāgaida! kas jāgaida, kāpēc jāgaida, cik ilgi jāgaida neviens neko nezin. Vienīgais ko pateica ka jāgaida atbilde no ražotāja! Tad sanāk ,ka man tagad ir jāpacieš kautkādas neērtības viņu ražotāju dēļ! |Normāla attieksme butu ja iedotu jaunu telefonu un tieciet paši galā ar ražotājiem! Un telefona numuru cilvēkam vai nodaļai kas pieņem kādu lēmumu, kas varētu atbildēt uz maniem jautājumiem man nedod. Jāturpina gaidīt un staigāt ar veco i phone kurš man ļoti nepatīk ,kuram baterija labākā gadījumā , ja daudz nerunāšu pa telefonu turēs līdz pēcpusdienai, pat vienu dienu baterija neiztur.
Ļoti slikts serviss. Pāris dienas pirms telefona iegādes pārgāju no Bites uz LMT. Ar diviem numuriem , majas internētu, un televīziju.
Laikam būšu pieļāvis kļūdu.
Комментарии (5)
Kas vilina pie tāda mēsla kā Samsung ? Agresīvā reklāma? LAbam lietam daudz reklmā nav vajadzīga vai nav vajadzīga vispār. Tacu daži ieteikumi:
1.Centieties nekad nepirkt kompānijas Samsung ''melno'' tehniku.Tas ir TV,Audio,video aparatūra ,mobilie tālruņi un t.t.,jo viņi neprot tādus ražot jau izsenis gandrīz no pirmsākumiem.Var iegādāties šo to no viņu ''baltās'' tehnikas - ledusskapji,fēni,putekļusūcēji...
2.Nekad nepērciet lokāmos vai slaida telefonus,jo tie plīst bieži un ātri.
3.Samsung līderis ir remontu servisos ! Tiem daudz kas ir zemā kvalitātē lai gan priecē protams acis.Uz to arī ir viņu mērķis.Ja interesē patiešam kvalitātīvi mobilie uzrakstiet privāti,varbūt palīdzēšu ar ieteikumu . Zinu to visu tapēc,ka ir pieredze darbā ar tadām lietām.
Pamēģini Xiaomi, būs mazāk problēmu.
Renār, Tu tiešām esi pieļāvis kļūdu pārejot uz Biti:
1) jo kāds sakars telefona remontam ar operatora pakalpojumiem un to kvalitāti?
2) pie LMT, Bites, Tele2, Tet utt.visi nopirktie telefoni tiek remontēti vienā un tajā pašā servisa centrā TSC.lv.
Iesaku iekāpt LMT darbinieka kurpēs un padomāt par vairākām lietām:
1) vai Tu tiešām uzskati, ka kāds dos telefona numuru tai nodaļai, kas remontē telefonus? Tur ir tūkstošiem iekārtu, kas ātri jālabo un nav laika pļāpāšanai.
2) vai Tu tiešām uzskati, ka telefonu, kurš jauns iedots klientam un pēc dienas atnesot ar defektu, uzreiz būtu jādod jauns? Kurš tad pārliecināsies vai telefonam nav kāds fizisks defekts, ko šo 24 h laikā varētu izdarīt? Tāpēc arī ir procedūra ar iekārtas sūtīšanu pie ekspertiem un gala lēmumu visticamāk pieņems pats Samsung - uzskatīt vai neuzskatīt to par garantijas defektu.
Visu rezumējot - iekārtu remonts notiek rindas kārtībā un pēc noteiktas kārtības. Neviens nekad necenšas kaut ko speciāli palēnināt.
Es uz Biti nepārgaju.Tieši pretēji .Pārgāju no Bites uz LMT pāris dienas pirms šī telefona iegādes.
Un es vispār un galīgi nevainoju darbiniekus. Uzņēmuma sistēma vienkārši tāda.